Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko stressiä ennen kesälomaa/ lomalla?

Vierailija
09.05.2022 |

Hyväksi koettuja vinkkejä sen välttämiseksi!?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä voi ottaa rennommin viimisinä päivinä ennen lomaa. Lomalla ei odotuksia, niin ei tuu pettymyksiä. Säästä viis, kun ei tarvii töihin lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden "lomakuntoon hoitamisen" kannalta joskus, riippuen vähän mitkä työt silloin akuutteja ja kuinka paljon sellasia joille pitää varmistaa lomatuuraaja. Loman suhteen en, vältän liian tarkkaa ennalta suunnittelua.

Vierailija
4/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä

Vierailija
5/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa antaa vinkkejä, sillä huomenna alkaa ensimmäinen kesälomani sitten vuoden 2014.

Ajattelin tänään tehdä vain pakolliset hommat ja sitten on aivan sama, vaikka koko sairaala hukkuisi paskaan. Ei ole mun ongelma pariin viikkoon.

Vierailija
6/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa antaa vinkkejä, sillä huomenna alkaa ensimmäinen kesälomani sitten vuoden 2014.

Ajattelin tänään tehdä vain pakolliset hommat ja sitten on aivan sama, vaikka koko sairaala hukkuisi paskaan. Ei ole mun ongelma pariin viikkoon.

Hyvää lomaa. Toka kommentti oli myös laikkarilta. Eli rennosti vaan. :)

Vierailija
7/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koska tiedän että ylikuormittava työ jatkuu loman jälkeen. Loman ajankohtakin stressaa koska esimies painostaa pitämään loman kesällä vaikka haluaisin ensin saada ison projektin valmiiksi, nyt esimies olettaa että teen sen projektin pikavauhtia mikä tuskin onnistuu. Eli kauheaa ulinaa saa taas kuulla ennen lomaa miksi projekti ei ole valmis vaikka olen itse sanonut että juuri tämän takia haluan lykätä lomaa.

Vierailija
8/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa työpaikassani kun palasin lomalta töihin, esimies tokaisi ettei saanut lomani ajaksi tuuraajaa. Sen taisi tehdä ihan veetuillessaan, koska kaikilla muilla oli tuuraaja. No stressi iski, käännyin samantien pois ja jatkoin sairaslomalla. Kollegalla ärsytti esimiehen käytös minua kohtaan, otti myös sairaslomaa ja me mentiin baariin.

Vierailija
9/9 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pikemminkin lomalta paluu stressaisi, jos stressaava työ jatkuisi. Siihen pystyy onneksi itse vaikuttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi