Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohdun limakalvo paksu heti kuukautisten jälkeen?

Vierailija
09.05.2022 |

Tiheitä, parin viikon välein tulevia vuotoja ja välivuotoa ollut. Ultrassa limakalvo 8mm vaikka juuri muutaman päivän vuotanut. Näyte limakalvolta otettiin. Tulokset pelottavat. Onko tietoa tai kokemusta vastaavasta, voiko olla jotain ihan vaaratonta? Olisiko limakalvo vielä paksumpi jos olisi pahanlaatuista? Ikää 50v. ja tähän asti säännöllinen kierto. Ja asiallisia vastauksia, kiitos, ei mitään vitailua tai pelottelua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi limakalvo mainittu tiiviiksi, onko se normaalia? Ap.

Vierailija
2/6 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti limakalvo on paksuuntunut alkavien vaihdevuosien takia. Sama selittää myös tiheät vuodot. Minulla oli vaihdevuosien alussa järkyttävän runsaita kuukautisia, jotka tulivat milloin sattui. Muita vaihdevuosioireita ei ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti limakalvo on paksuuntunut alkavien vaihdevuosien takia. Sama selittää myös tiheät vuodot. Minulla oli vaihdevuosien alussa järkyttävän runsaita kuukautisia, jotka tulivat milloin sattui. Muita vaihdevuosioireita ei ollut.

Mitattiinko sinulta jossain vaiheessa tuota limakalvon paksuutta?  Toivon kovasti että minullakin olisi vain kyse vaihdevuosien alkamisen aiheuttamasta hormonisekoilusta.  Runsaat kuukautiset olleet minulla jo vuosia, mutta tähän asti säännölliset eikä välivuotoja aiemmin.  Ap.

Vierailija
4/6 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
5/6 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/6 |