Rakastan äitiäni, mutta en ole onnitellut tänään, kun olen monesti kuullut että ei arvosta äitienpäivää, tämä on nyt testi
että loukkaantuuko kuitenkin sitten kun en huomioi päivää mitenkään. Hihhi. Kiusa se on pienikin kiusa. Tunnen kyllä äitini ja varmaan nyt on naama väärinpäin kun en oo mitään yhteyttä tänään ottanut. Viimeksi eilen puhuttiin ja uhriutui lapsettomien puolesta ja muistutti taas ettei ymmärrä kaikkea äitienpäivään liitettyjä asioita, en minäkään, esim mitalien jakoa eniten lapsia tehneille ymmärrä, nutta noin muuten, minusta on kyllä ihanaa olla äiti, vaikken mikään kummoinen olekaan, mutta ainakin näytän ja osotan rakkautta ja olen ainokaisestani ylpeä, ainoa hyvä asia jonka olen saanut kunnolla aikaan elämässä.
No tämä mun mussukka heräs vasta iltapäivällä ja kahvitkin piti itse keittää, onnitteli sentään kun jotain asiasta rutisin. 😂
Niin siis minä nyt testaan että kuinka rakas äitini reakoi, kun en reakoi mitenkään. Katsotaan onko äitienpäivä sittenkin sen arvoinen, että lapset muistaisi jotenkin.
En tiä onko tää testi vaivan arvonen, mutta turha töhän aikaan enää onnitellakaan.