Katsotteko koskaan Oikotieltä asuntoja vailla minkäänlaista aikomusta ostaa?
Kommentit (23)
Koko ajan. Mutta en nyt sanoisi, että vailla minkäänlaista aikomusta ostaa. Katselen sen mukaan, mitä milloinkin tekee mieli. Jos sattuu joku houkutteleva tapaus kohdalle, niin sitten harkitaan jo ostamistakin.
Kyllä. Se on yksi uusi harrastukseni.
samalla mentaliteetilla ku aikoinaan anttilan ja muiden paperikuvastoja selailin, ihan muuten vaan.
En mutta katson huvikseen Zillowsta niitä kalleimpia asuntoja Chicagossa, Manhattanilla ja Hamptonissa. Sitten arvostelen kuvien perusteella miten ylihintaisia ovat :D Pelkään, että mulle kelpaisi varmaan vaan joku 40 milj. lukaali ottaen huomioon kaikki vaatimukseni, kun kodista pyydetään 8-numeroista summaa.
Katson.
Kyllä välittäjillä on niin uskomattomat kirjoitukset.
Yhden asunnon kohdalla luki:Osta pois.
Tottakai, asunnot on todella mielenkiintoisia, pohjapiirustukset jne.
Vain yhdeltä tietyltä asuinalueelta yhdestä tietystä kaupungista. Vailla pienintäkään aikomusta tai mahdollisuutta ostaa. Mutta välillä huvittelen kuvittelemalla itseni tuonne unelma-alueelleni erilaisiin asuntoihin.
Vierailija kirjoitti:
En mutta katson huvikseen Zillowsta niitä kalleimpia asuntoja Chicagossa, Manhattanilla ja Hamptonissa. Sitten arvostelen kuvien perusteella miten ylihintaisia ovat :D Pelkään, että mulle kelpaisi varmaan vaan joku 40 milj. lukaali ottaen huomioon kaikki vaatimukseni, kun kodista pyydetään 8-numeroista summaa.
ootko huomannut eron suomen 10 miljoonan euron kämpässä ja jenkkilän 10 miljoonan euron kämpässä?
selailen kans Zillow ja jenkkilää.
Kyllä. Katson oikotien joka päivä alueelta jolla asun. Syynään pohjapiirustukset innolla. Joo, oon outo😊
Tottakai. Katselen asuntoja myös muista maista. Samalla kun pitää Googlen karttaa auki ja "kävelee" niitä katuja, oppii kaikenlaista uutta.
Vierailija kirjoitti:
En mutta katson huvikseen Zillowsta niitä kalleimpia asuntoja
Minä taas katson halpoja asuntoja ja usein ällistelen, kun muualla saa enemmän kuin Suomessa samalla rahalla.
Kyllä katson, säännöllisesti. En ole mihinkään muuttamassa, mutta pidän silmällä hintojen heilahtelua ja tarkkailen tarjontaa. Tämä on tavallaan opettavaista ja terapeuttista.
Joskus katsahdan läpi myynnissä olevat ok-talot siltä alueelta, mistä olen kotoisin. Muuten vaan. En edes asu Suomessa eikä ole aikomustakaan muuttaa takaisin sinne.
Vierailija kirjoitti:
Joskus katsahdan läpi myynnissä olevat ok-talot siltä alueelta, mistä olen kotoisin. Muuten vaan. En edes asu Suomessa eikä ole aikomustakaan muuttaa takaisin sinne.
hei! olet toteuttanut mun suunnitelmat! seuraatko suomen politiikka ym. popcornin kanssa?
Katson silloin tällöin. Ikinä ei ole mahdollisuutta ostaa, mutta haaveilla aina voin omasta ihanasta kodista.
Oon joskus katsonut. En edes asu Suomessa eikä aikeita sinne muuttaakaan. Katselen joskus myös muiden entisten asuinmaideni asuntosivuja.
Haaveilumielessä muutaman kerran vuodessa. Sellaisia kämppiä joihin itsellä ei tule ikinä olemaan varaa ellen voita lotossa tai käy ilmi että olen jonkun porhon kauan kadoksissa ollut perijätär.
Lähinnä käytän Etuovea. Mutta seuraan kyllä mitä on tarjolla. Tällä hetkellä kiinnostaa erityisesti mökit.
Kyllä :D Ihana kuulla että muutkin tekee tätä. Ei ole varaa eikä pienintä aikomusta mutta kiva selata välillä
Katon mutta totean ettei tän parempaa löydy