En oikein itse ymmärrä miksi äitienpäivä
On niin iso juttu...meillä ei tänään ole mitään juhlittu. Yksi lapsista on mahataudissa, itelläkin vähän väsy olo, jospa ei kuitenkaan tuota tautia tulisi...
Mieheni tulee illalla kotiin pitkältä reissultaan.
Kämppä on vähän sekasin, siivoan kun piristyn. Emme ole juhlineet enkä nyt kaipaakkaan mitään. Ihan tyytyväinen olen, lasten kanssa on mukavaa olla.
Vanhin lapsista laittoi yöllä kaverinsa luota äitienpäivä toivotukset. Siinä se 😊
Iloista äitienpäivää kuitenkin toivotan kaikille äideille!
Kommentit (4)
Siksi, että huonommatkin äidit voivat nollata saldonsa kerran vuodessa ja muka aloittaa puhtaalta pöydältä. Minulle oma äitini edusti juuri sitä. Äitienpäivänä piti syödä kakkua ja olla niin onnellisia, mutta todellisuudessa äitini oli itsekäs kuin mikä. Kaikki piti tehdä kuten hän halusi, mutta onnistui esittämään ihmisille mitä ihaninta ihmistä. Suhteeni isääni hän tuhosi, kun muutti minut oman rakkautensa perässä satojen kilometrien päähän ja mustamaalasi isää ja sittenkin isän perhettä. Isälle puhui minusta valheita. Vasta teini-iässä näin totuuden ja kaikkien ympärillä olevien aivopesu. Minua äitienpäivä ällöttää tämän vuoksi. Kyllä siis olet siinä oikeassa, että arki se on, mikä ratkaisee. Ei kermakakut ja somepäivitykset.
Lapseni ovat 16-21 vuotiaita ja joka ikinen päivä olen heistä onnellinen ja kerron sen myös heille. Joka ikinen päivä lapseni sanovat tai tekevät jotain, josta tiedän, että heidän mielestään olen ihan paras äiti. Meillä on joka päivä äitienpäivä.
Juhlapäivät on kivoja, lahjoja ja kakkua.
Jos et ymmärrä, ole hiljaa! En minäkään toisia asioita ymmärrä, mutta mitä se muille kuuluu?