Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas meni viikonloppu ilman miehen kosketusta :(

Vierailija
08.05.2022 |

Olen niin yksinäinen kun kukaan mies ei kiinnostu minusta. Olen ihan normaali 27-vuotias, naama on täysin tavallinen eikä minulla edes ylipainoa. Mutta mistään ei löydy miestä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa muuten olla hyväkin asia. Monet, jotka parisuhdettaan ylistävät, saavat sitä kosketusta oikein turvakotiin asti.

Vierailija
22/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sai herätä yksin mutta yön jäljiltä tuoksui miehen after shave.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas sitä on ryöstetty miehen vanukkaat lapselle. Kukapa sellaista jaksaa vielä hypistellä.

Vierailija
24/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvä tavaton ja lässyn lässyn taas. Miten tuollainen vähäpätöinen asia voi olla niin tärkeä? Ei aikuinen ihminen tarvitse mitään kosketusta. Korkeintaan joku läheisriippuvainen. Mulla on mies mutta ei ole tarvetta nyhjätä kylki kyljessä koko ajan.

Vierailija
25/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ei sitten kukaan tullut kotoa hakemaan.

Moni on ilman kosetusta. Muttaa nin naisilla kuin miehillä on omat kädet joilla pääsee onneen.Todella sinua ei kukaan kotisi hae ,mene ihimisten ilmoille ja lopeta ruikutus.

Vierailija
26/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laske rimaa! Täällähän oli juttua, että se yksi muija löysi sen spurgun ihan omasta roskalaatikostaan.

Pitääpä mennä viemään roskat. Tai jos perustaisin roskakatokseen päivystyspisteen.

Vierailija
27/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuli itku aamulla kun muistelin miltä tuntuu nuuhkutella jonkun kaulakuoppaa.

Vierailija
28/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan antanut sulle tykläyksen tinderissä mutta et halunnut mua. Annoit tykläyksiä tatuoiduille prosenttijengin liivimiehille ja rikkaille/akateemisille laatikkopäille. Sitten petyit kun he poistivat osuman kun tarjolla on sinua paljon laadukkaampia naisia jonoksi asti.

Vierailija
29/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit sopia Allun kanssa yhteen

kukaan ei sovi yhteen allun kanssa. tai ehkä se poikavauva-aloituksia tekevä sopisi allulle pariksi.

Vierailija
30/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa muuten olla hyväkin asia. Monet, jotka parisuhdettaan ylistävät, saavat sitä kosketusta oikein turvakotiin asti.

sitä saa, mitä tilaa. ei feministi muuta ansaitse

Vierailija
31/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähitienoon juoppokööri nussisi sinua mielellään. Menet vain reippaasti sinne puiston laitamille ja pyllistät. Pian on kullia soutamassa pillusssa ja perseessä ja utareita leivotaan oikein urakalla. Lopulta saat kunnon spermalastit reikiisi.

Vierailija
32/32 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Nainen kyllä saa miehen niin halutessaan.

Kyllä jämpti on näin! Ole kuin Emily, hae itsellesi puskassa asuva spurgu ja saat elämäsi parasta seksiä!