Aiotteko katsoa ensi viikolla Euroviisuja?
Kommentit (19)
Ei ole kiinnostanut enää moneen vuoteen. Ei ole laulukilpailu, vaan politiikka ja agendakilpailu.
Luulen, etten ehdi enkä jaksa katsoa. Ei niin paljon kiinnosta, että varta vasten aikaa niiden katsomiseen varaisin.
Loppukilpailun olen aina katsonut, en koskaan mitään esikatseluja.
Yleensä katson, mutta tässä maailmantilanteessa se tuntuu liian turhamaiselta.
En ole kauhean kiinnostunut viisuista tänä vuonna, koska en pidä kuin parista kappaleesta (Ukraina, Liettua, Australia). Toisaalta yksi juontajista on Mika, joten ehkä katson lähetyksen hänen takiaan, ellei nukkumatti houkuta enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä katson, mutta tässä maailmantilanteessa se tuntuu liian turhamaiselta.
Tässäkin maailmantilanteessa aion katsoa.
Zelenskyi juontaa, laulaa kaikki biisit ja esiintyy kaikissa eri maita esittelevissä klipeissä. Siinä välissä ottaa videoitse yhteyttä eri maiden päättäjiin ja julkkiksiin. Sen jälkeen se voittaa koko viisut.
Vierailija kirjoitti:
Zelenskyi juontaa, laulaa kaikki biisit ja esiintyy kaikissa eri maita esittelevissä klipeissä. Siinä välissä ottaa videoitse yhteyttä eri maiden päättäjiin ja julkkiksiin. Sen jälkeen se voittaa koko viisut.
LOL :DDD
Kyllä minä ajattelin katsoa Ukrainan voiton.
Vierailija kirjoitti:
Laulaako Lauri Suomen suohon?
Ei meillä olisi varaakaan järjestää viisuja ensi vuonna.
Olemme PEE AA.
Suomen ja Ruotsin omat karsinnat katsoin, kuten aina ja sitten loput oikeana viikkona, omalla esiintymispaikallaan.
Ihanaa. Katson semit ja sitten tietenkin ison finaalin lauantaina! Toivottavsti Suomi mukana finaalissa.
En. Joskus katsoin. En enää. En pidä propagandasta mitä se edustaa
Vierailija kirjoitti:
En. Joskus katsoin. En enää. En pidä propagandasta mitä se edustaa
Mistä propagandasta?
Ukraina voittaa.