Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen luovat harrastukset, pitävätkö jotkut homona?

Vierailija
08.05.2022 |

Onko vielä olemassa ahdasmielisiä ihmisiä, jotka pitävät jotenkin luovia harrastuksia miehellä outona tai jopa homona? Itse harrastan piirtämistä ja ohjelmointia. Omia piirustuksia on ollut kansainvälisissä kilpailuissakin. Näissä piirustuksissa keskityn arkkitehtuuriin ja rakennuksiin, vaikka en arkkitehti olekkaan, vaan insinööri.
Sieltä päin mistä olen itse kotoisin, pidetään älykkäitä ja lahjakkaita miehiä outona ja omituisina, sama koskee näitä luovia harrastuksia. Toki vastapainona harrastan myöskin liikuntaa ja äijäharrastuksia, juoksua, pyöräilyä ja ammuntaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten vaikka pitäisi homona ? Tai heterona ? Tai 27 % homona ?

Sinä kai itse tiedät parhaiten mikä olet.

Todennäköisesti sinuun rakastuu tai on rakastunut joku ihminen juuri siksi että olet mitä olet.

Jokaiselle löytyy se sopiva ja oikea.

Vierailija
22/29 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Creativity is intelligence having fun" - Albert Einstein

"Suck my cock" - Albert Einstein

https://quoteinvestigator.com/2017/03/02/fun/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen herkkä runopoika

Vierailija
24/29 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos on muuten stereotyyppinen homo

Vierailija
25/29 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautatko kenties jonkun toisen ideoita ja suunnitelmia?

Tyypillistä miehille.

Vierailija
26/29 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelleen järkevälle tule tuollaista edes mieleen. Jos joku junttipena pönkeröperältä moista miettiiki, nii mitä sitte? Minä ainaki paskat nakkaan mitä muut mun harrastuksista miettii.

Vierailija
27/29 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksut ja luovat miehen saavat ainakin paljon helpommin naisia kuin homoa huutelevat äijäörhentelijät.

Oma kokemukseni fiksuna, taiteellisena (kirjoitan ja piirrän, sekä teen musiikkia) ja kohtuu hyvännäköisenä miehenä on, että naisiin saa kyllä helposti kontakteja, ja heidän kanssaan pääsee juttusille, mutta ei yhtään helpommin sen pidemmälle. Pitää osata myös oikealla tavalla luoda se fyysinen kiinnostus, mikä itselleni introverttina on ollut haastavinta. En vain ole koskaan kyennyt viettelytemppuihin, ja torjutuksi tuleminen on joka kerta murentanut itseluottamuksen nolliin.

Mutta yhdistelmä luovuutta, itsevarmuutta ja röyhkeyttä kyllä tuottaa tulosta, ja usein sai sitä vierestä todistaa, kun luovissa piireissä liikuin yliopistoaikoina. Useamman kerran pääsin syvällisiin juttuihin samanhenkisten naisten kanssa, mutta illat päättyivät yleensä niin, että joku "alfamaisempi" kaverini nappasi keskustelukumppanini matkaansa. Voi olla, että juttuni olivat liian korkealentoisia, paljastin sisimmästäni liikaa, ja vaikutin turhan epätoivoiselta.

Nyt olen kylläkin naimisissa, mutta vaimoni ei juurikaan perusta taiteellisuudestani. Piti vain ruveta katselemaan ns. piirin ulkopuolelta, jotta kunnon parisuhde löytyi.

Vierailija
28/29 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet virallisesti homo otettuasi vapaaehtoisesti kakkoseen ja poskeen.

Ei lasketa, jos pallit eivät kosketa.

Vierailija
29/29 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitävät. Hyvin monet pitävät. Ihan turha uskotella muuta.

Mikä on toki outoa, kun ymmärretään, että käytännössä kaikki ihmiskunnan merkittävät kirjailijat, taidemaalarit, kuvanveistäjät, säveltäjät jne. ovat olleet miehiä. 

Mies pääsee tunteissaan syvemmälle kuin nainen ja pystyy siirtämään sen kokemuksensa esitettävään muotoon. Totta, keskivertonaiset vellovat tuneissaan enemmän kuin keskivertomiehet, mutta piehtaroivat lähinnä pintavesissä. 

Kyse on siis mitä suurimmissa määrin miehekkäästä toiminnasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan