Periaatteessa kaunis, mutta sitten jotain vähän hassua ulkonäössä. Mitä sinulla?
Minä olen tavallaan ihan sievä, mutta minulla on jotenkin oudot ilmeet välillä. Lisäksi nenäni on pitkä, ja se näkyy valokuvissa jotka otettu sivusta. Säikähdän aina sivuprofiiliani.
Tämä ei ole minun henkilökohtainen kokemukseni, vaan ihan minulle kerrottu. Että olen persoonallisella tavalla kaunis, vähän menninkäisen näköinen.
Kommentit (10)
Niin mitä siitä. On se jännä kun ihmiset ovat erinäköisiä.
Mulla vähän sama. Olen ritvasanavuori-tyyppinen, jotenkin vähän koominen hahmo vaikkakin hyvännäköinen. Osaan asiani, mutta joku käytöksessäni mättää muita. Olen eloisa, en sellainen Jorma Ollila-tyyppinen jurottaja.
Itse olen söpö, mutta minulla on olematon leuka. :/ Edestä katsottuna olen hyvännäköinen, mutta sivulta näytän joltakin i n c e l i l t ä. M27
Minulla on Parkinsson tyyppinen sairaus, joka aiheuttaa lieviä dystonia-oireita. Suljen oikeaa silmääni aivankuin iskisin silmää. Yleensä kaikki terveydenhuollon ammattilaiset huomaavat sen.
https://www.parkinson.fi/liikehairiosairaudet/dystonia/erilaiset-dyston…
Minulla on perunanenä muuten ihan ok kasvoissa 🙄
Mulla on ihan sama kuin ap:llä! Jotenkin aivan hassut ilmeet etenkin puhuessa ja iso nenä! Ei kuitenkaan mikään peruna, vaan ehkä vähän pitkä. Muakin on sanottu satuolennon näköiseksi 😃 Hampaat on aika isot, samaten suu ja silmät. Ehkä nuo isot piireet pikkuisissa kasvoissa saa aikaan jotenkin menninkäismäisen vaikutelman?
Mulla on persoonallisen muotoiset kasvot, leukaperät on vahvat mutta leuan kärki kuitenkin siro. Vähän samantyyppinen kuin prinsessa Victorialla, mutta leuka on pienempi. Jakaa varmaan mielipiteitä onko kaunis vai ei.
pic plz.