Te jotka olette antaneet lapsenne adoptioon
Kommentit (13)
En ole saanut. Enkä tule koskaan saamaankaan mitään äitienpäiväonnitteluterveisiä. Koska olen antanut ja luovuttanut oman synnyttämäni lapsen adoptioon jo ajat sitten. Hän ei ole enää minun lapseni, eikä ole ollut sitä enää vuosiin.
Mitä sitä enää suotta itkemään, tai suremaan? Tai pohtimaan, miksi en saa terveisiä adoptioperheeltä, tai heidän lapseltaan?
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut. Enkä tule koskaan saamaankaan mitään äitienpäiväonnitteluterveisiä. Koska olen antanut ja luovuttanut oman synnyttämäni lapsen adoptioon jo ajat sitten. Hän ei ole enää minun lapseni, eikä ole ollut sitä enää vuosiin.
Mitä sitä enää suotta itkemään, tai suremaan? Tai pohtimaan, miksi en saa terveisiä adoptioperheeltä, tai heidän lapseltaan?
Eihän sitä suremaan tarvitsekaan jäädä.
Kyllä saadaan myös huostaan otettujen lasten äidit saa ja isän päivänä isät. Ne äidit ei saa joiden lapset on kuollut mutta he taas muistaa omaa äitiään. Orpokotien lapset on vaikeassa asemassa tässä asiassa.Kasvatti vanhemmat saa tietysti jos ovat elossa äitien päivä kortin myös sijaisvangemmat saa. Sitten taas nämä joilla ei ole omaa lasta ollenkaan tai eivät pysty synnyttämään eivät saa koskaan mitään äitien päivänä.Eikä ne miehet saa isän päivänä isän päivä korttia joiden lapsia on laitoksissa vammaisina tai kuollut tai joiden lapset on adoptoitu.Ei keskenmeno lapsien äidit isät saa myöskään.Hyvää äitien päivää niillekin jotka ei saa lapsia ja niille jotka hoitaa muiden lapsia sekä niille jotka leikkii isää äitiä muiden synnyttömille lapsille kun eivät itse pysty saamaan omia lapsia.Kyllä aboptiolapset antaa äitien päivä kortteja myös oikeille vanhemmille jos ovat yhteydessä. Huostaan otettujen lasten vanhemmat saa myös kortteja sekä äidit että isät.
Vierailija kirjoitti:
Ei raiskaajien ja naisen sekä lapsen hylänneen miehenkään lapsia voi pitää kovin miehekkään miehen lapsina eikä ne miehet välitä mitään lapsistaan koskaan.Aika monet yksin huoltajat hoitaa miehen lasta joka ei välitä vähääkään lapsestaan eikä edes tiedä siitä tai ei käy katsomassa.Yksihuoltajia on paljon joiden lasten isät on täysin hylännyt.Kyllä sillä aboptio lapsella on oikeus tavata oikeita vanhempiaan jos he haluaa tavata.Aboptio lapsi on aikuinen 18 vuotiaana päättää itse.On myös aboptiolapsia joilla on adobtoitu lapsi raiskauksen takia alaikäisiä on raiskattu niin paljon.Lapsi ei voi hoitaa lasta totuus ei ole rahaa ammattia vielä.
Miehet täällä taas syyttelee naisia ....miten ne lapset mahtaa saada alkunsa oikein ilman miestä ??? Entä nämä miehet naiset jotka esittää hyvän tekijöitä uskonnoissa piiskat kourassa muita TUOMITSEMASSA omista synneistään ja jotka ei pysty synnyttämään itse tai siittämään lapsia on niin kuohittuja.
Kaiken lisäksi on ystävien lasten äidit ja hoitolasten äidit ja mummit mitä korteilla onnitella.Uskontolahkoisten lapsia on huostaanotossa sijaisperheissä huumeiden takia osa väkivallan.Saakohan niiden äidit kortteja näin. Toisaalta adoptiolapsi ei ole oma lapsi ihmiskauppa on laitonta toimintaa vaikka kuuluu Mooseksen uskontoon se on kiellettyä.Adoptoitu lapsi on kuitenkin niiden joiden tekemä se oikeasti on.Synnyttämätön nainen voi leikkiä äitiä mutta ei koskaan imetä itse ei synnytä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sua liikuttaa?
Se on joku lestadiolainen tai hellari ääri ilkeydessä vanhassa liitossa synagoga moskeija jehovat ...oltiin justiin yhden luona eronnut yksin huoltajat yksi lapsi huostaan otettu syyttelee muita omista teoistaan ne lapset on eri miehille tehtyjä.Lähinnä rahan takia elatusmaksut.Oman huonon itsetunnon kohotus muita halveksimalla on yleistä näissä lakihenkisissä uskonnoissa ajalta ennen Jeesusta. Jehova karman laki silmä silmästä aboptio adopiosta raiskaus raiskauksesta varastettu tavara varastetusta jne...
Saan joka äitienpäivä ja lapsi muistaa myös minun äitiäni, eli mummoaan. Aluksi tervehdyksestä huolehti tietysti lapseni adoptioperhe, nyt isompana hän muistaa itse.
Laosilainen ruokaravintola Tampereella menkää kaikki syömään halpaa hyvää budhan ruokaa siellä. Thaimaalaisilla on helluntai vapari puolisoita ja nekin käy siellä.Se on ortodoksikirkon vieressä.Hellareilla on pitkä historia thai puolisoista myös vapareilla Pattayan reissusta ja thai naisten lapsia on monet vanhat miehet adoptoinut Suomeen muiden miesten lapsia niillä on niitä ja heidän sukulaislapsia on adoptoitu suomalaisille miehille koska kun mies kuolee lapset saa perinnön.Ukrainasta taas saa ostaa rahalla sijais synnyttäjän lapsia vähän kuin HAGAR synnytti abrahamille ismailin sijais synnyttäjänä joka karkotettiin sitten Arabiaan.Onkohan nämä rahasta synnyttävät hiukan laittomia.Niin kuvitteleeko nämä jotka adoptoi jotenkin oikeasti olevansa äiti tai isä he ovat vain sijaisvanhempia.Elättäjiä. Adoptio vanhemmat jotka ei saa omia lapsia ostavat lapsen ja lapsi perii heidän omaisuuden.
Hyvää äitien päivää kaikille joiden perseestä on syntynyt joku rikollinen amen. YLE areenassa dokumentti narkomaanit siinä joku siittänyt siis mies taas oikeita hyvin kasvatettuja .....narkkaa vessoissa joten näissä tän rakkauden miehillä omiin lapsiinsa huomaa hyvin....kenen lapset narkkaamassa katsokaa tunnistatko omanne!
Onko joku traumatisoitunut jotenkin muiden elämän tapahtumista ?? Eikö omassa elämässä ole mitään sisältöä ?
Mitä se sua liikuttaa?