Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi oman lapsen äitiä pitäisi lahjoa äitienpäivänä?

Vierailija
08.05.2022 |

Eikö riitä että huomioi omaa äitiään?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivä on perhejuhla ja etenkin pienten lasten juhla. Meillä sitä juhlitaan omassa kodissa ja isoäideille lähetetään kortit 300 km päähän.

Vaimosi teki sinusta isän, lähdetkö juhlimaan myös isänpäivää isäsi luokse?

Vierailija
2/13 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä ihan mitä itse lystäät. Lahjo tai ole lahjomatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitienpäivä on perhejuhla ja etenkin pienten lasten juhla. Meillä sitä juhlitaan omassa kodissa ja isoäideille lähetetään kortit 300 km päähän.

Kuka väitti että mulla mitään vaimoa on? ap

Vierailija
4/13 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, minä en niin juhlapyhien perään ole, mutta kun kyseessä on "äitienpäivä" eikä "oman äidin päivä", niin kyllä se aika väkisin sisältää myös sen omien lasten äidin, joka on äiti juuri minun lapsilleni, juhlinnan.

Minusta myös eroperheissä olisi suotavaa muistaa omien lasten toista vanhempaa näinä merkkipäivinä, ihan vain että "kiitos kun olet äiti/isä minun lapsilleni".

Minusta on jotenkin tosi omituinen tulkinta, että muistettaisiin vain omaa isää/äitiä, kyllähän sen omien lasten toisen vanhemman rooli on melkein jopa merkittävämpi omassa elämässä, sillä on ihan älytön merkitys miten se toinen vanhempi äidin/isän roolinsa hoitaa niiden yhteisten lasten osalta.

Vierailija
5/13 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska varsinkin pienten lasten kanssa muuten käy niin, ettei sitä lasten äitiä muista kukaan. Kas kun ne lapset eivät välttämättä vielä ole edes oppineet käsitettä äitienpäivä eäja ovat liian pieniä itsenäisesti äitiä muistamaan.

Vierailija
6/13 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että pienet lapset oppivat isän avulla juhlimaan äitienpäivää. Kaikilla ei ole omaa äitiä elossa tai äiti asuu niin kaukana, ettei häntä voi mennä tapaamaan. Jos on parisuhteessa lastensa äidin kanssa, tätä lasten äitiä juhlitaan äitienpäivänä. Uusperheissä juhlitaan tietenkin myös kaikkia äitejä. Eroperheissä on tavallista, että lapset menevät oman äitinsä luokse äitienpäivänä, jos mahdollista.

Vierailija
7/13 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan. Itseasiassa on varsin selvää ettei ole eikä tule.

Vierailija
8/13 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä nyt esim. kukkakimppuun viitsi tuhlata rahojaan, ulos syömisestä puhumattakaan.

Vierailija
9/13 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi, että se on ihan arvostuksen arvoinen asia, että sinun ei tarvitse olla vanhempi yksin vaan sillä lapsella on toinenkin hommansa hyvin hoitava vanhempi elämääsi helpottamassa, miten se lapsi oppii muistamaan äitiä äitienpäivänä?

Ottamalla MALLIA joka on isän tehtävä näyttää.

Ja sama pätee tietysti käännettynä myös isänpäivään.

Vierailija
10/13 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on hyvää käytöstä.

Vierailija
11/13 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten kyselet, ei pitäisi sinua liikuttaa miten miehet muistavat vaimojaan. Hanki elämä.

Vierailija
12/13 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lapset oppivat myös isänsä mallista, tai jäävät oppimatta.

Mitenhän moni on incel vain siksi, että iskä antoi öykkärin mallin tai peräti kokonaan hylkäsi poikansa ja siten opetti sitoutumiskyvyttömyyttä ja vastuunpakoilua.

Vierailija
13/13 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt opettaa hyviä käytöstapoja ja muistan aina muita merkkipäivinä. Teinit eivät silti edes voi toivottaa hyvää äitienpäivää. Muuta en olisi kaivannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi