Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko unelmiesi mökki meren, järven, lammen vai joen rannalla? Vai kenties kuivan maan mökki?

Vierailija
08.05.2022 |

Minun ykkösvalintani olisi järvi.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei väliä, mutta sellainen mökki johon sukulaiset ei löytäisi millään.

Vierailija
2/26 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkapohjainen järvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lampi, mökkini on ainoa sen rannalla. Tykkään! Kukaan ei mölyä toisella rannalla, eikä ajele vesiskootterilla tai moottoriveneellä. Ihan paras <3

Vierailija
4/26 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuussa? 😂

Vierailija
5/26 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvi. Meri on mulle pelottava enkä joessakaan haluaisi uida, kun en ole erityisen hyvä uimaan. Järvi ois hyvä, jossa on tarpeeksi matalaa rantaa. 

Vierailija
6/26 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kokonaan oma saari isossa järvessä.

Vierailija
7/26 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kangasmetsä, mökki rinteessä jotta näköalat, ranta voi olla jossain lähistöllä

Erämökkifiilistä

Vierailija
8/26 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mökkiä. Ihan turha rahareikä sellainen.

Vierailija
9/26 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuussa? 😂

Ohis mutta mökin ostamisesta ei tartte kertoa sukulaisille. Tai jos mainitsee jättää paikkakunnan kertomatta. Problem solved

Vierailija
10/26 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torniojoen rannalla. Oon vaan liian pitkä matka.

Vierailija
11/26 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla mikä tahansa noista, kunhan sijainti on rauhallinen ja syrjäinen. Suurilla järvillä tällaisia paikkoja ei juurikaan ole.

Oma mökkini on pienen järven rannalla. Siellä on muitakin mökkejä, mutta kauempana ja joko kokonaan käyttämättöminä tai hyvin vähällä käytöllä. Yleensä en mökillä oleskellessani näe koko aikana toista ihmisolentoa.

Vierailija
12/26 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lampi, mökkini on ainoa sen rannalla. Tykkään! Kukaan ei mölyä toisella rannalla, eikä ajele vesiskootterilla tai moottoriveneellä. Ihan paras <3

Millainen pohja siinä lammessa on? 

Vierailija
13/26 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saaristomökki kallioisella ja karulla tontilla. Mutta autolla pitäisi päästä ja olla kaikki mukavuudet. Moderni hirsimökki tai pikemmin huvila.

Vierailija
14/26 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meren rannalla, niemen kärjessä ja ranta avautuu länteen. Ympärillä kangasmetsää rannikkotyyliin eli kituliaita saaristomäntyjä. Hangossa näitä paikkoja on ja Paraisillakin.

Vierailija
15/26 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvi. Sen jälkeen joen ranta.

Noh minulla on onneksi kyllä molemmat; talo rajajoen rannassa ja mökki pikkujärven rannalla. Muita mökkejä siellä ei ole eikä tule ainakaan aivan järven rantaan sillä omistan maan järven ympäriltä. Ainoa miinus järvessä on, että on mutapohjainen. Mutta ei se niin haittaa :).

Vierailija
16/26 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkotini, joka on nykyisin kesämökkinä, sijaitsee joen rannalla. Joessa on kyllä ihanaa uida, mutta jotenkin haaveilen sellaisesta Tove Janssonin saaresta meressä. Kallioiset merenrannat ovat mielestäni ihania, pääsen sellaisille aivan liian harvoin.

Vierailija
17/26 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kommentteja. Munkin täytyy tarkentaa haavettani sen verran, että sijainti olisi järven rannalla, mutta niin, ettei sen edestä ole ohikulkuliikennettä mihinkään.

Ap

Vierailija
18/26 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pääsemme kerrostalosta suoraan järveen.  Välissä on metsikkä, joka suojaa lounaistuulelta.

Vierailija
19/26 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni kokonaan oma saari isossa järvessä.

Minulla on melkein tällainen, paitsi että toisen puolen saaresta omistaa suurmaanomistaja, jolla on maata laajasti pitkin kuntaa. Hän ei käy milloinkaan pienellä saaritontillaan. Sinne ei enää nykyaikana voi edes rakentaa taloa, joten ei ole pelkoa saada saareen toista asukasta.

Vierailija
20/26 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on metsä mökki. Lopetin työt 4 vuotta sitten ja jäin eläkkeelle. Käyn kaupassa ostamassa ruokaa aina 3 kuukaudeksi kerrallaan. Muulloin en poistu mökiltä. M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi