Olisimmeko pahempia vai parempia ihmisiä?
Kun me emme eläisi tässä seksillä kyllästetyssä maailmassa? Ilman näitä kaikkia laitteita ympärillämme jotka kyllästävät mielemme kaikella seksillä? Olisimmeko silloin, me ihmiset täällä maailmassa, paljon parempia ihmisiä toisillemme vai mitä.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Lisääntykää ja täyttäkää maailma! -Lähde: Jumala
ei. kaikki jumalat ovat kuolleet. ja ihmisiä on jo liikaakin täällä maailmassa. todiste: jumalat ovat kuolleet. niin paljon kärsimystä. niin paljon tuskaa. niin paljon nälkää ja köyhyyttä maailmassa.
kaikki jumalat on kuolleet. - tai paitsi se yksi:
naapurimaassa yksi ihminen leikkii jumalaa:
pirunpentu nimeltään Putler. sekin julmajumala kuolee pian. ja kaikki jumalat ovat kuolleet.
seksi on hyvä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei. kaikki jumalat ovat kuolleet. ja ihmisiä on jo liikaakin täällä maailmassa. todiste: jumalat ovat kuolleet. niin paljon kärsimystä. niin paljon tuskaa. niin paljon nälkää ja köyhyyttä maailmassa.
pirunpentu nimeltään Putler. sekin julmajumala kuolee pian. ja kaikki jumalat ovat kuolleet.
Ai tää hahmo on näin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
seksi on hyvä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai tää hahmo on näin sekaisin.
ei oo. en ainakaan yhtään sen enempää ku säkään? tai eihän sitä tiedä kenen hullunkaa 'täällä vaikka asioi'? Tiäks sä, no vastasin tolle. ilmeisesti niin 'kumma juttu'?! kun. nää 'kaiken kaikesta' aina. ja aina ensimmäisenä vastaavat ovat niitä: 'syvästi (meitä muita ihmisiä:mä tai sä) uskovia' taijotai. en ole itse mitenkään uskonnollinen ihminen, ehkä eniten:' uskon siihen etten usko'? joo. niiku toi Juicekin joskus on sanonut. ateisteista joo.
Hyvä(sekaisuus varmasti) voi vain 'vähän piristää' arkea. ja ei se mitään 'pahaa varmasti' täällä tällä keskustelupalstallakaan. vai mitä itse aattelet?
kun jokainen on vähä eri (erilainen kuin itse) täällä. naapurissa. kylillä. ruotsissa. Lontoossa.. eikö? sei nyt oo mikään huono juttu. Koita vaa 'vähä kärsii'. kun ei siihe kuole, tai oo ainakaa (kukaan ees) pyörtyny? ok
Ilman seksiä emme olisi parempia tai huonompia vaan meitä ei olisi lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilman seksiä emme olisi parempia tai huonompia vaan meitä ei olisi lainkaan.
Joo ton ymmärtää jokainen varmasti. Totta.
Mietin itse vain tuota (ehkä. menetettyä? toki joo on) mahdollisuutta: miten erilaista voisi, meillä kaikilla, olla seksi ilman tuota (kroonista.ikuista) altistumista kaikelle 'seksikyllästykselle' eri ympärillämme olevien laitteiden kautta?
Suomessahan on ollut pitkään (koko milleniumin ajan, viim.20v) huoli miten ihmiset 'loppuvat kohta' suomesta. Siihen on syitä. Varmasti monenlaisia löytyy ihan varmasti: maailma on niin paljon 'monimutkaisempi kuin 1998..' se on selvä.
Haluaisin uskoa siihen, että vähentämällä tätä nykyistä: valtavaa informaatio-tulvaa! mikä jokaiseen ihmiseen kohdistuu ja riippuvuuteen kaikista ympärillämme jatkuvasti! olevista laitteista, miten siitä 'vapautuminen? irtipääseminen' voisi positiivisesti vaikuttaa meihin. Ja seksiin.
Se on mielenkiintoista 'ajatus-leikkii' pohtia.
En kokisi olevani parempi ihminen ilman seksiä. En ehkä juuri huonompikaan, mutta vajavaisenpi.
Vierailija kirjoitti:
En kokisi olevani parempi ihminen ilman seksiä. En ehkä juuri huonompikaan, mutta vajavaisenpi.
Se on hyvä. Hyvä suunta ainakin. Minkä takia haluaisit olla kokonaan ilman? Seksi kuuluu mielestäni kyllä kaikille ihmisille. Ja eihän se yksin tee ihmistä yhtään sen paremmaksi jos ei harrasta yhtään.
En osaa ihan varmuudella sanoa kumpaan suuntaan itse kääntyisin? Olen tuota ihan samaa joskus mielessäni pohtinut myös vaikuttaako tuo kaikki eri laitteista tuleva altistuminem sitten ihmisten tai omaan mieleen? Se on hyvä kysymys. Varmasti itse kullekin tai joskus ainakin elämässä.