Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko illanvirkku-aamuntorkku vai toisinpäin?

Vierailija
10.10.2006 |

Itse olen ollut vauvasta asti yökukkuja. Siskot menivät kiltisti nukkumaan Lasten tunnin jälkeen ja heräsivät joka aamu klo 7.00.

Minä nukahdin klo 23 ja heräsin klo 9. Nykyisin käyn nukkumaan klo 3-5 ja herään klo 9.30-10.00, kun lapsetkin heräävät. Olen aina tullut toimeen vähillä unilla.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laspi illantorkku-aamuntorkku nukkuu siis 20-9,30

Vierailija
2/17 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan ettei saa aamullakaan nukkua kun pienoiset herää 5-7, uuuh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yövirkku, ja aamutorkku. Ja niin on ollut aina.

Pieninäkin valvoimme koko perhe aina öitä myöden ja sama meno jatkuu vaan.

Aion kyllä muuttaa oman rytmini kun vain aina jaksaisi herätä.

Jos esim aamulla herään klo 10 niin mietin vähän aikaa että jäänkö ylös, mutta sitten en keksi mitään tekemistä, joten menen takaisin nukkumaan siihen asti kunnes vauva herää puolen päivän aikaan.

Vierailija
4/17 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka hyvin tiedän, että aamulla on aikainen herätys (esikoinen menee kahdeksaksi kouluun), niin silti vain täällä kukun...

Vierailija
5/17 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamunvirkku olen ollut aina, mutta näin vanhemmiten (30v rajapyykki lähestyy), olen myös alkanut illanvirkuksi. Selviän mainiosti vaikkapa kuuden tunnin unilla. En millään malttaisi nukkua. :p

Vierailija
6/17 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ja ottaa päähän kun tämä yhteiskunta suosii ammuvirkkuja.

Miksi esim koulujen pitää alkaa jo klo 8? Onko sille mitään järkevää perustetta?

Joskus olen tehnyt töitä jossa päivät alkoi jo klo 7. Se oli mulle jo liikaa, käytännössä nukuin viikonloppuisin ja viikolla unet jäi n 4 tuntiin/yö.

Vierailija
7/17 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄIVÄTORKKU :D

Nukun päiväunia ja niitä haluaisin nukkua vaikka kuinka kauan

Vierailija
8/17 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetkin valvovat myöhään, suunnilleen yhteentoista, 4-vuotias reilusti yli puolen yön. Hän nukkuukin aamulla pitkään, mutta muitten pitää herätä kouluun. Ihmeesti he jaksavat. Viikonloppuisin sitten nukkuvat puoleen päivään. Itse olen aina virkein ja tehokkain myöhään illalla.

Vierailija
9/17 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä nyt iltasellakaan älyttömän aikasin mene nukkumaan. Ihanne nukkumisaika on 23-07.

Vierailija
10/17 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Selviän mainiosti vaikkapa kuuden tunnin unilla. En millään malttaisi nukkua. :p

Voi elämä, jos selviäisi kuuden tunnin unilla!! Kun tuntuu, että en ehdi elämässäni mitään muuta kuin nukkua ja käydä töissä. Ja aina kiire. Jos nukkuisin vain 6 tuntia....mullajan olisi ihan tolkuttomasti ylimääräistä aikaa puuhailla kaikenlaista!

Vierailija
11/17 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään arkisin kellon soittoon, viikonloppuisin lasten soittoon, muuten en heräisi varmaan ollenkaan. :)

Illalla alkaa väsyttämään yhdeksän-kymmenen maissa.

Vierailija
12/17 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riittää heille oikein hyvin. Eivät ole enää ihan pieniä koululaisia, t. 13.

Vierailija
13/17 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilenkin kävin nukkumaan klo 22 ja aamulla heräsin klo 7, kun kello soi! Toisin olin kyllä yöllä liki tunnin hereillä.

Kesäaikaan olen ILLANVIRKKU-AAMUNVIRKKU.

Silloin nukun n. 24-06.00/07.00.

Vierailija
14/17 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään aamuisin myös viikonloppuisin viimeistään klo 7. Joskus sitten jo klo 5 tai 6.

Iltaisin väsyttää aina ihan älyttömästi ja viimeistään klo 23 on päästävä nukkumaan, mutta parempi mennä jo klo 22.

En sitten tietenkään mitään iltarientoja jaksa harrastaa. Mutta onneks mulla on työ joka alkaa jo klo 7 niin että on pakko herätä klo 5.30. Se on ihanaa kun sitten pääsee töistä jo klo 15 ja on koko iltapäivä aikaa hoitaa asioita.

Vierailija
15/17 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään nukuttaa sekä aamusta että illasta :/

Mies on aina ollut taas iltavirkku/aamuntorkku

Lapset on...ihan normaaleja :D

Vierailija
16/17 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla nukuttiin hitsin pitkään :)

Mutta vieläkin olen hyvin iltavirkku ja aamut on vaikeita herätä :) Elämää helpottaa kyllä kun mies ja lapsetkin ovat iltavirkkuja :)

Vierailija
17/17 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla viimeistään 23 nukkumaan,

aamulla seitsemältä ylös.

kaikki kotiaskareet pyrin tekemään aamupäivisin sillä iltaa kohden laiskistun, enkä jaksa enää kotihommia...

päiväunia en voi ottaa koska loppuilllan sitten olen ihan tööt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi