Näin päälle nelikymppisenä sitä on viimein tajunnut että alkoholi on täysin turhaa litkua
Pieni pöhnä tulee hetkeksi, oujee, sitten seuraavana päivänä sellainen lievä morkkis - siis huomaa selvästi miten välittäjäaineet viturallaan ihan pienehköstäkin määrästä. Lisäksi vatsa sekaisin enemmän tai vähemmän, kaasunmuodostusta, turvotusta, nestetasapaino aivan sekaisin jos ei juo vettä todella paljon alkoholinkäytön yhteydessä - herään aina aamuyöstä kauheassa janossa, pskanmaku suussa, ylipäätään aine heikentää nukkumisen ja häiriinnyttää unet.
Päälle vielä saadut turhat kalorit, pöhötys, kuluneet eurot. Täysin turhaa pissalientä!
Kommentit (6)
Näin se osalla menee, itselläkin.
Itse vähensin ensin merkittävästi alkon käyttöä, viimeksi humalassa, eli ei-ajokuntoisena juhannuksena 2020. Sen jälkeen max kaksi olutta per kk, ja nyt yli puoleen vuoteen ei enää yhtään olutta.
M43
Juuri näin!
Otin pitkästä aikaa nyt vappuna yhden kuoharilasillisen kun tarjottiin enkä kyllä tajua miksi. Siis että olisin ihan hyvin voinut olla ottamattakin. Eli ei alkanut suu napsua enempää, päinvastoin tuntui hullulta se yksikään.
olen huomannut ihan saman asian.yrittänyt aina välillä vähän raitistellakkin,mutta ilmeisesti olen jo riippuvainen alkoholista :(
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun tajuat nyt.
Jep. Mä tajusin jo vähän päälle kaksikymppisenä.
Joo, alkoholi on tosi huono huume. Suosin sen tilalla kokaiinia tai (met)amfetamiinia