Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttekö yökylässä vanhempienne luona?

Vierailija
08.05.2022 |

Vai käyttekö vaan nopealla vierailulla

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntuisi luontevalta!

Vierailija
2/8 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viettänyt yhtään yötä lapsuudenkodissa vanhempien luona sen jälkeen kun parikymppisenä 20v sitten muutin omilleni. Käyn vain päiväkäyntejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Tunnelma siellä on kireä, isä erittäin aggressiiivinen, jopa väkivaltainen. Koko lapsuus ja nuoruus piti pelätä ja turpaan sai syyttä. En käy juuri koskaan, jos käyn niin pakosta ja korkeintaan tunnin kerrallaan. Yök. Ajatus karmii selkäpiitä. Kaikilla katsokaas ei ole kivat tai hyvät vanhemmat.

Vierailija
4/8 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Tunnelma siellä on kireä, isä erittäin aggressiiivinen, jopa väkivaltainen. Koko lapsuus ja nuoruus piti pelätä ja turpaan sai syyttä. En käy juuri koskaan, jos käyn niin pakosta ja korkeintaan tunnin kerrallaan. Yök. Ajatus karmii selkäpiitä. Kaikilla katsokaas ei ole kivat tai hyvät vanhemmat.

Lisäys vielä, että ei ole äitikään hääppöinen. Miksi siis kävisin yhtään enemmän kuin on ihan pakko?

Vierailija
5/8 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään yöksi 2-4 kertaa vuodessa, lisäksi kyläilen päiväseltään kerran kuussa. Ei se kovin helppoa ole mutta onneksi on isot tilat. Max yhden yön pystyy olemaan, sitten meinaa kaikilla puskea päälle joku taantuma ja ikään kuin palataan siihen aikaan kun olin teini :D

Vierailija
6/8 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hautausmaalle mene. Mutta oon asunut sen verran kaukana, että muutaman kerran vuodessa käytiin vanhempien eläessä, 1-3 yötä kerrallaan. Yläkerta on ollut tyhjillään, sinne sopii. Talo on vielä perikunnan, ei sitä kannata myydä. Sitten kun ei ole enää sukua, myydään purkukuntoisena. 

Vierailija
7/8 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen ehkä huonoa omaatuntoa koska käyn nykyään vaan päiväreissuilla ja mun vanhemmat on sit aina vähän pettyneitä kun en jää yökylään. Matkat taittuu junalla n. 2 tunnissa. Ylipäätään tulee käytyä ehkä kerran kolmeen kuukauteen. Jotenkin kun on jo reilusti yli kolmekymppinen niin haluaa vaan mennä omaan kotiin yöksi.

Vierailija
8/8 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käyn. Kun olin lasten kanssa kotona, kävin useinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi