Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Angsti äitienpäivästä

Vierailija
07.05.2022 |

Tunnen jonkin asteista ahdistusta tai surua aina äitien- ja isäinpäivään liittyen. Mun lapsuuden perhe ei ollut mitään idylliä, suorastaan henkisen väkivallan ilmapiirissä oon kasvanu. Näitä päiviä on kuitenkin aina vietetty kuten kuuluu. Joka vuosi perhe koolla jne. En sano ettäkö ehdottomasti en haluaisi osallistua näihin, jonkinlaisissa väleissä kuitenkin ollaan. Ja lastenkin takia. Mutta kyllä ne negatiiviset tunteet aina siellä takaraivossa on läsnä. Onko mulla kohtalotovereita, jotka kokisi samansuuntaista?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikas pieni kun piti kirjoittaa äitienpäiväkortti. Ymmärsin että jotain nättiä pitäisi kirjoittaa. Ei ollut nättiä sanottavaa kuitenkaan. 

Kun sitten löysin sen kortin aikuisena, niin siinä luki

Mee onkelle

syö särkee

saat järkee

Vierailija
2/6 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemat ovat kuoleet. Ne oli kyllä eroneet ja jäin isälle.Isäkin kuoli enen minun murkku ikää.Tunen surua. tunnen myös surua miesystävä kuoli vuosi sit. Kuin moni mukin ihminen.Tunnen myös surua: Tänään on lapsettomien päivä 7.5.22. Vain äitien päivä on nostettu jalustalle lehdistö tv. Kuin surua sitä äitejä haukutaan joka palsta. Ihan kuin äidit olisi kaiken pahan alku ja juuri. Kun aikuiset lapset eivät ota vastuuta omasta teoistaan äitejä kohtaan ja omasta elämästään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni ei perusta äitienpäivästä. Haaveilen salaa, että minulla  olisi lapsenlapsia ja voisin olla onnellinen lapseni puolesta.  Toivoisin niin, että elämäni olisi normaalia. Ei se ole

Vierailija
4/6 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sitä naisten neuroottisuutta jonka takia naiset ihan vaan kokevat henkistä väkivaltaakin. Se on niitä naisena olon huonoja puolia kun taas miehet ei tuollaisia mieti. 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mtv-kavi-lapi-kouluterveyskyselyn-t…

https://twitter.com/jordanbpeterson/status/1516088912434892803

Vierailija
5/6 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten totta, että lapsettomien lauantaita on nostettu tosi vähän esiin lehdissä tänä vuonna.

Vierailija
6/6 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sain harmituskohtauksen, kun tv:ssä esiteltiin superäiti, malliesimerkki. Eikö jokainen äiti ole ansainnut kiitoksen. Tunnen suurta empatiaa myös lapsettomia kohtaan, vaikka osa heistäkin on valinnut lapsettomuuden itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi