Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vastenmielisin suomalainen naisnäyttelijä
07.05.2022 |
Katselen tässä Karjalan Kunnailla -sarjan uusintoja ja totesin, että vastenmielisin suomalainen naisnäyttelijä on Marika Parkkomäki. Tuolla naisella ei ole ikinä muita kuin juopon tai v*tumaisen ämmän rooleja. Hyi helv...
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olga Temonen. En pysty kattoo mitään , missä se esiintyy. Joku siinä ihmisessä ärsyttää.
Alue: Aihe vapaa
jaa, jaa.
Itselleni jäi tosi paha tuntuma yhdestä Kotikadussa näytelleestä naisesta, se oli se vaalea tyttö, jolla oli siinä sarjassa kai enemmän kuin tarpeeksi ongelmia.
Sattui nimittäin kerran olemaan täpötäydessä lähijunassa, oli muistaakseni talvea ja ilta-aika silloin, tämä tytteli oli jäänyt siihen junan eteiseen niin kuin moni muukin. Olin tulossa joltakin seisakkeelta kyytiin ja lähdin menemään sinne vaunun sisätiloihin, kun sielläkin sopii seisomaan, niin se eukko eli se näyttelijätytteli suuttui siitä, hänen mielestään olin törkeällä tavalla tunkenut häntä vasten ja painanut ohitse. Sen piti oikein tulla sinne vaunun sisätiloihin tästä raivoamaan! Paineli sitten takaisin sinne eteiseen.
No, mä siitä Kotikadusta koskaan sen enempää pitänyt, en edes seurannut vakituisesti. Mutta raivoisa tapaus tämä tytteli...