Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lapsettomien lauantain toivottaminen triggeröi täällä?

Vierailija
07.05.2022 |

Joku toivotti hyvää lapsettomien lauantaita ja ketju poistui melkein heti. Mikähän tässä oli nyt sitten jollekin liikaa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että tällainen päivä olisi toisena ajankohtana. Äidit ansaitsevat kunnollisen huomion.

Miten toisen ihmisryhmän huomioiminen on sinulta pois? Eivätkö omat lapset muista huomenna, kun tänään on lapsettomien päivä?

Korona hävisi otsikoista heti kun sota alkoi. Niin se vaan on, että ihmisten huomiota ei riitä kaikkialle jaettavaksi. Tyhmää laittaa lapsettomien päivä sellaiseen ajankohtaan, että se kilpailee huomiosta äitienpäivän kanssa. Se luultavasti oli kyllä tarkoitus.

No älä, näinkö todella veikkaat? Tottakai tällaisia kampanjoita ja teemapäiviä järjestetään niin, että niillä hyödynnetään olemassa olevia yhteiskunnallisia vastakkainasetteluja ja kontrasteja. Miten voi jengi olla niin kujalla, ettei tällainen logiikka aukea?

Ja tuolla yhteiskunnallisen vastakkainasettelun hyödyntämisellä tulit kertoneelsi miksi jengi ei pidä näiden päivien vierekkäisyydestä. Osalle on mautonta ja vähintäänkin tarpeetonta vastakkainasetella äitejä ja lapsettomia.

Käytät tarpeettoman monta sanaa sen osoittamiseen, että olet itsekeskeinen ja täynnä itseäsi.

Vierailija
22/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että tällainen päivä olisi toisena ajankohtana. Äidit ansaitsevat kunnollisen huomion.

Miten toisen ihmisryhmän huomioiminen on sinulta pois? Eivätkö omat lapset muista huomenna, kun tänään on lapsettomien päivä?

Korona hävisi otsikoista heti kun sota alkoi. Niin se vaan on, että ihmisten huomiota ei riitä kaikkialle jaettavaksi. Tyhmää laittaa lapsettomien päivä sellaiseen ajankohtaan, että se kilpailee huomiosta äitienpäivän kanssa. Se luultavasti oli kyllä tarkoitus.

No älä, näinkö todella veikkaat? Tottakai tällaisia kampanjoita ja teemapäiviä järjestetään niin, että niillä hyödynnetään olemassa olevia yhteiskunnallisia vastakkainasetteluja ja kontrasteja. Miten voi jengi olla niin kujalla, ettei tällainen logiikka aukea?

Ja tuolla yhteiskunnallisen vastakkainasettelun hyödyntämisellä tulit kertoneelsi miksi jengi ei pidä näiden päivien vierekkäisyydestä. Osalle on mautonta ja vähintäänkin tarpeetonta vastakkainasetella äitejä ja lapsettomia.

Tämä on ihan kaiken kampanjatyön, vaikuttamisen ja markkinoinnin perusjuttuja. Ei mitään rakettitiedettä, paitsi ehkä poikkeuksellisen tyhmälle yksilölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut saattoivat nähdä sen kauniimmin sanottuna _veetuiluna_.

Täällä kun aina mukamas välistä käy näitä ilkeämielisiä.

Vierailija
24/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äideille ei riitä yksi päivä, pitää olla aattokin varattuna. Anna mun kaikki kestää,

Vierailija
25/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko nyt konkreettisella esimerkillä kertoa että miten se huomio vähenee äideiltä, kun eri päivänä on lapsettomien päivä? :D

Annoin jo tuossa yllä konkreettisen esimerkin huomion vähenemisestä. Sama malli toimii tässäkin.

Mutta toki sinäkin ymmärrät, että kun sotauutiset valtaavat uutisaikaa 2 vuotta otsikoista pyörineeltä tartuntataudilta, se ei vastaa mitenkään kysymykseeni äitien huomion vähenemisestä lapsettomien päivän vuoksi.

Vierailija
26/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytät tarpeettoman monta sanaa sen osoittamiseen, että olet itsekeskeinen ja täynnä itseäsi.

Sinä sen sijaan yrität loukata nasevasti.

En minä tuosta loukkaannu. Otan vain loukkaamishalusi osoituksena siitä, että ymmärrät miksi lapsettomien päivän parkkeeraamisesta tälle päivälle yhteiskunnallisen vastakkainasettelun saavuttamiseksi, ei pidetä.

Vierailija
27/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan kaiken kampanjatyön, vaikuttamisen ja markkinoinnin perusjuttuja. Ei mitään rakettitiedettä, paitsi ehkä poikkeuksellisen tyhmälle yksilölle.

Ymmärrät varmaan miksi tuollaisesta vaikuttamisesta vastakkainasettelun kautta ei pidetä. Älykkäät keksivät vaikuttamiselleen keinoja, jotka eivät perustu yhteiskunnalliseen vastakkainasetteluun. Ilkeät sen sijaan eivät osaa muutakaan.

Vierailija
28/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko nyt konkreettisella esimerkillä kertoa että miten se huomio vähenee äideiltä, kun eri päivänä on lapsettomien päivä? :D

Annoin jo tuossa yllä konkreettisen esimerkin huomion vähenemisestä. Sama malli toimii tässäkin.

Mutta toki sinäkin ymmärrät, että kun sotauutiset valtaavat uutisaikaa 2 vuotta otsikoista pyörineeltä tartuntataudilta, se ei vastaa mitenkään kysymykseeni äitien huomion vähenemisestä lapsettomien päivän vuoksi.

Se on se käytännön esimerkki huomion rajallisuudesta, jonka saat. Sama periaate toimii kaikessa. Saat olla hyväksymättä, mutta ei asia siitä muuksi muutu.

Vierailija
29/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vehnä!

Vierailija
30/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämän on päättänyt?

Vierailija
31/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on ylpee musta, vaikka olen lapseton. Mä olen ylpeä äidistäni ja rakastan häntä. Aivan sama mitä muut on mieltä valinnoistani. Sairauteni takia en jaksa miehiä enkä lapsia. Antakaa mun olla..

Vierailija
32/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat olla, äitienpäivää voivat kuitenkin kaikki.

Vierailija
33/33 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti on ylpee musta, vaikka olen lapseton. Mä olen ylpeä äidistäni ja rakastan häntä. Aivan sama mitä muut on mieltä valinnoistani. Sairauteni takia en jaksa miehiä enkä lapsia. Antakaa mun olla..

Kuka meistä sinut pakotti tähän ketjuun? Ei kukaan. Itse tämän päätit avata.