Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun ongelmani..

Vierailija
09.10.2006 |

Minulla on ihana mies, jota rakastan. Yhdessä olemme olleet 2.5 vuotta. Olen miettinyt alusta alkaen, että tässä on mies, johon luotan, jota rakastan ja jonka kanssa haluan perheen.

Arki on osoittanut, että yhteiselo sujuu hyvin ja on mukavaa. Saamme kaikesta sovittua helposti, emme riitele ja lämpöä ja läheisyyttä löytyy. Ainoa negatiivinen yllätys on ollut se, että seksuaalisuuteni on muuttunut mieheni kanssa. Aikaisemmin olin seksuaalisesti " irrotteleva" , minulla oli paljon lyhyitä seksisuhteita ja mielestäni pystyin myös nauttimaan seksistä helposti, vieraidenkin ihmisten kanssa. Mieheni kanssa (joka on erittäin hienotunteinen, herkkä ja sensitiivinen rakastaja) minulla yllättäin onkin sitten esiintynyt ongelmia - seksi on alkanut jännittää, en pysty rentoutumaan ja ahdistun helposti.

Nyt olen pyöritellyt tosissani kysymystä siitä, uskaltaisinko sitoutua mieheeni, jos seksissä on " pulmia" (?). Onko ongelma minun korvieni välissä, vuorovaikutuksessamme vai miehessäni? Uskallanko sitoutua mieheeni vai pitäisikö vielä odottaa? Hassulta tuntuisi tämän asian takia vetäytyä suhteen vakiinnuttamisesta, koska muuten olen kaikilla tasoilla niin vakavissani.

Jos joku haluaa auttaa, kiitos ja kumarrus.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä osaa neuvoa mitä tehdä. Paitsi käy jollain terapeutilla. Esim. yksit. lääkäriaseman psykologilla ym. oikeeseti kannattaa. Tai ihan hypnoterapeutille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan