Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pomona mies vs nainen

Vierailija
06.05.2022 |

Ekaa kertaa itselläni on pomona mies. Aika iso ero. Voi tietysti olla persoonastakin kiinni. Nykyinen on hyvin ylimalkainen, tekee töitä vähän sieltä ja vähän tuolta, mistään ei oikein tule valmista. On tottunut päättämään itse asioista, ei pahemmin kysele työntekijöiden näkemyksiä. Kokouksissa on itse eniten äänessä.
Naiset pomona ovat olleet tasapuolisempia, tasa-arvoisempia, uskoneet tiimityöhön.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonasta täysin kiinni. Mulla on ollut loistavia naispomoja ja hirvittäviä naispomoja. Samoin loistavia miespomoja ja hirveitä miespomoja.

Vierailija
2/8 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat ja pahin ollu naisia. Miehet on enempi sellasta "meh"-osastoa. Moni mies vetää pokkana sillä matalalla äänellään, vaikka pieni pintaraaputus paljastaa jo puutteet. Mutta micromanager wanhan koulukunnan rankaisijanainen on hirveintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivassa on vain yksi kapteeni. Tuo voi toimia naisvaltaisessa porukassa, mutta miesporukassa - ei!

mies54v

Vierailija
4/8 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljästä esimiehestäni kolme on ollut naisia. naisesimiehistä ja 100% miesesimiehistä on ollut pskoja. Miesesimies oli ollut pska myös Saksassa. Kuulin aiemmilta alaisiltaan.

Vierailija
5/8 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on luontainen johtaja ja lauman alfa

Vierailija
6/8 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut vain 2 hyvää miespuolista esimiestä, naisia ollut huomattavasti useampi hyvä.

Vierailija
7/8 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolella ei mielestäni ole väliä, vaan tavalla toimia. 

Nykyinen esimies on ok, alussa hän oli rasittava. 

Aiempi esimies oli hankala, mutta tulin toimeen hänen kanssaan. 

Häntä edeltävä esimies oli kammottava. Hänen kaltaisensa ihmisen ei koskaan pitäisi olla esimiehenä. 

Häntä edeltävä oli loistava.

Häntä edeltävä oli naurettava. 

Häntä edeltävä oli mukava ihmisenä, mutta huono esimiehenä. 

jne.

Vierailija
8/8 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut n. 15 pomoa ja niistä kymmenkunta on ollut naisia ja loput miehiä. Neljän kärkeen mahtuu kaksi naista ja kaksi miestä. Neljän heikoimman joukossa on kolme naista ja yksi mies. Pissavehjettå tärkeämpää on se, että mitä siellä pään sisällä tapahtuu ja onko henkilö sopiva ja valmis pomoksi ja ymmärtääkö hän sen, että pomo ei voi olla irrallinen osa tiimiä.