Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin luopua suurimmasta osasta kirjojani ja niitä on 6 täyttä Ikean Billy-hyllyllistä

Vierailija
06.05.2022 |

Pikkuhiljaa vien kassi-pari kerrallaan kirjaston poistopisteelle. Onneksi on sellainen! Tietokirjoja jää ehkä enempi kuin kaunoa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon heittänyt pikkuhiljaa roskiin.

Vierailija
2/12 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyty kirpparilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne halua sun kirjoja sinne kirjanvaihtopisteelle, kun ei ne sieltä kierrä mihinkään. Joku leenalehtolainen voi lähteä siitä kierrätyspisteeltäkin, mutta mikään leenalintusen ainoaksi jäänyt teos ei mene.

Eli voit ihan huoletta kantaa ne kaikki kerralla roskalavalle. Valitettavasti.

Vierailija
4/12 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Meni vahingossa joku sellainenkin jolle olisi käyttöä.

Vierailija
5/12 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa säästää vielä. Juhannuksena niistä saa hyvän kokon.

Vierailija
6/12 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne halua sun kirjoja sinne kirjanvaihtopisteelle, kun ei ne sieltä kierrä mihinkään. Joku leenalehtolainen voi lähteä siitä kierrätyspisteeltäkin, mutta mikään leenalintusen ainoaksi jäänyt teos ei mene.

Eli voit ihan huoletta kantaa ne kaikki kerralla roskalavalle. Valitettavasti.

Kyllä kaikki on sieltä hävinnyt, paljon huonompaakin siellä on tarjolla kuin omani. Laitan esim. ison kasan Nora Robertsia :D Sitä joku voi vaikka kerätäkin.

Vierailija
7/12 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin mä jonkun joskus ottaa lukemiseksi matkalle ja heittaa pois

Vierailija
8/12 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyty kirpparilla.

Mulla on osa noista kiertänyt jo kirpparilla ja sitten muistan että laitoin Facebookinkin kirjakirppikselle jotain mutta harva mitään maksaisi joten menkööt kirjaston kautta kaikki pois viimein.

Vierailija
9/12 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kuvan ja listan antamistani kirjoista paikalliseen Annetaan -Fb-ryhmään. Yv tuli parissa minuutissa, ja tyyppi tuli vielä samana iltana noutamaan kirjakassit luotani.

Vierailija
10/12 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuu pk seudulla kantsii viedä kirjaston ilmaishyllyyn/kampin keskukseen.

Viimeksi tänään kannoin mm Eeva Tikkaa ja muutaman muun tuoreehkon romaanin. Oikein ilahdutti.

Saatan laittaa kiertoon mutta on mullakin n 6 kirjahyllyä, billyn kokoa.

Vierailija
11/12 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin kuvan ja listan antamistani kirjoista paikalliseen Annetaan -Fb-ryhmään. Yv tuli parissa minuutissa, ja tyyppi tuli vielä samana iltana noutamaan kirjakassit luotani.

Mä koitin kans joskus tarjota antikvariaattiin kuvan kera eikä yksikään kelvannut.

Vierailija
12/12 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa ovat ne kirjat, joita antikvariaatti ottaa. Itse olen vienyt kirjoja Sellon kirjaston kierrätyspisteeseen ja ne ovat sieltä nopeasti menneet. Olen itsekin löytänyt erinomaisia kirjoja k.o. paikasta, olen lukenut ja vienyt takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä