Missä aiot viettää lomasi kesällä 2022?
Kommentoi myös missä paikkakunnilla tai maassa aiot matkailla jos matkailet.
Kommentit (17)
Kotona kuten aina, ei ole rahaa matkustella.
Vierailija kirjoitti:
Kotona kuten ennenkin. Matkailu ei oo mun juttu, liian vaivalloista.
Kotona löhöilyä, ja hieman ulkoilua päälle. Ei muuta tarvitse. Matkailu on rasittavaa ja stressaavaa.
Hei, kertokaa mihin aiotte matkailla? Tartteeko rokotukset yms.
Kotona ja ulkomailla. Kaksi ulkomaanreissua yhteensä kolme viikkoa, ehkä kotimaassa joku lyhyt piipahdus jossain, muuten kotosalla.
Taitaa näillä näkymin lomaviikot mennä ihan kotipiirissä, vaikka onkin pyydetty tien päälle reissuun. Taloudellinen tilanne vain ei taida sitä reissua kestää, vaikka olisi niin kovin tervetullut. :(
Yksi viikon ulkomaan matka, kotimaassa matkailua sukulaisille juhliin ja ehkä huvipuistoon. Kotoilua myös. Ja mökilläkin käydään. Lomaa 5 viikkoa. Ja tietysti viikonloput päälle. Mökillä voi myös etäillä.
5 vkoa etelä-Euroopassa, syksyllä vielä muutama
Olen ollut vuoden lomalla eli työttömänä ansiosidonnaisella. Eiköhän tuossa kymmeneksi vuodeksi ole lomailua. Nyt voisi olla töissä joka päivä sen edestä.
1 viikko Keski-Euroopassa ja loput 3 viikkoa pääasiassa mökillä.
Matkailen sekä ulkomailla että kotimaassa sekä olen osan lomasta kotona. En halua olla koko lomaa menossa vaan tykkään olla lomalla myös kotona.
Joko alkaa loma viikon päästä? Eikös juhannus ole suosituin loman aloitusaika.
Viikon loma takana ja silloin pitkä viikonloppu ulkomailla. Kolme viikkoa myöhemmin lomaa ja kaksi viikkoa ulkomailla. Kaksi viime kesää kotimaassa pyörinyt ja ei kolmas enää napostellut. Etenkin kun kotimaassa matkailu huomattavan kallista.
Kotona kuten ennenkin. Matkailu ei oo mun juttu, liian vaivalloista.