Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut kasvattaa lapsistaan huumeiden käyttäjiä?

Vierailija
06.05.2022 |

Kysynpähän vaan.. eikö kukaan enää kotona opeta lapselleen, että huumeet on pahasta? Miksi vanhemmat sallivat lastensa huumeiden käytön ja vielä rahoittavat sitä!?

Kotoa se kasvatus lähtee..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Mene takaisin nukkumaan, puhut sekavia.

Vierailija
2/14 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei ole vanhempien syytä.

Eikä ansiota.

Eli otapa se sädekehä nyt jo pois pääsi päältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kasvoi ihan itse narkkariksi. Meillä ei ole päihteitä käytetty eikä muutkaan lapset käytä, mutta yhdesä tuli päihdeongelmainen. Suomessa ei meinaa lastensuojelun jalkoihin jääneelle adhd nuorelle saada lainkaan diagnoosia kun lasulle on tärkeämpää syyttää vanhempia kaikesta ja torpata kaikki auttamisyritykset jotta heidän näkemyksensä olisi totta. 

Vierailija
4/14 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvissäkin perheissä lapsi voi luiskahtaa huumemaailmaan. Välttämättä ei ole kasvatuksellisista syisyä johtuvaa.

Mutta voi toki jossain olla niin sairaita vanhempia että tieten tahtoen vievät lapsensa samoihin juttuihin joita itse harrastavat, kriminaali kasvattaa pojastaan kriminaalin. Tai jospa siitä tuleekin raivoraitis valtiotieteen tohtori? No, en ole onneksi sitä päivää sitten enää näkemässä.... Hah hah haa.

Vierailija
5/14 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ootteko oikeesti sitä mieltä, että lapsi on vaan tarkoitettu narkkariksi eikä vanhemmat voi muuta kuin olkiaan kohautella? Jos on 16v työtön narkkari, niin mistä se saa rahat huumeiseen? Entä eikö koulusta tule poissaoloja? Eikö sen ikäisellä teillä enää ole kotiintulo aikaa ja jutella ennen nukkumaan menoa? Luulisi nyt huomaavaan, jos nuori on sekaisin siinä ilta ysiltä ennen nukkumaan menoa..

Vierailija
6/14 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvissäkin perheissä lapsi voi luiskahtaa huumemaailmaan. Välttämättä ei ole kasvatuksellisista syisyä johtuvaa.

Mutta voi toki jossain olla niin sairaita vanhempia että tieten tahtoen vievät lapsensa samoihin juttuihin joita itse harrastavat, kriminaali kasvattaa pojastaan kriminaalin. Tai jospa siitä tuleekin raivoraitis valtiotieteen tohtori? No, en ole onneksi sitä päivää sitten enää näkemässä.... Hah hah haa.

En sano sitä, etteikö hyväkin kasvatus voisi johtaa siihen. Itse olen yhtä perhettä seurannut, ja ihmettelen kun äiti tuhlaa säästönsä maksaakseen poikansa huumevelkoja, vahingontekoja, sakkoja jne. Miksi oikeesti mahdollistaa kaikki tuo!?

Vierailija
7/14 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱 1/5

Vierailija
8/14 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeiden käyttäjät opettaa lapsilleen termin acab, ei muuta. Siitä se kierre lähtee.

Vierailija
9/14 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sano sitä, etteikö hyväkin kasvatus voisi johtaa siihen. Itse olen yhtä perhettä seurannut, ja ihmettelen kun äiti tuhlaa säästönsä maksaakseen poikansa huumevelkoja, vahingontekoja, sakkoja jne. Miksi oikeesti mahdollistaa kaikki tuo!?

No hän ei ymmärrä paremmin, ikävää. Keskittyisit omaan elämääsi silti, jos sinulla sellainen on.

Vierailija
10/14 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, äidillä on rahaa. Ehkä äiti pelkää, ehkä kokee jonkinlaista syyllisyyttä tai olevansa vastuussa. Ehkä äiti tarvitsisi jonkun tuekseen kieltäytymiseen. Ehkä haluaa pitää lapsensa hengissä.

Vierailija
11/14 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n ajattelumallin mukaan siis minä olen täydellinen äiti, kun oma nuoreni on sitoutunut (itsenäisesti) siihen, ettei maista alkoholia ennen kuin täyttää 18.

Jee, kruunua saa ojentaa tänne päin, kiitos!

Vierailija
12/14 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voidaan lapsesta kasvattaa huumeidenkäyttäjiä? Ylistämällä huumeiden riemuja? Mitä jos ei tiedä huumeista mitään, että voisi edes suositella lapsille jotain?

Nyt meni yli hilseen tämä aloitus.

Vierailija
13/14 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voidaan lapsesta kasvattaa huumeidenkäyttäjiä? Ylistämällä huumeiden riemuja? Mitä jos ei tiedä huumeista mitään, että voisi edes suositella lapsille jotain?

Nyt meni yli hilseen tämä aloitus.

No vauvan eka soseruoka on cannaperunamössö ja siitä se sitten lähtee.

Vierailija
14/14 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päätin teininä etten aineisiin koske. Päätös on pitänyt vaikka kavereita on tippunut sen takia. Kovikset on myös jo kuollut. T.m48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi