Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin pitkästä aikaa Bram Stokerin Draculan. Loistava elokuva!

Vierailija
05.05.2022 |

Ai että, tämä se sitten on hyvä filmi. Oldmanin roolisuoritus, symboliikka, värimaailma, puvustus, kauniit naiset, kuolematon rakkaustarina... Sadie Frost Lucyna on ihana myös.

Muita elokuvan faneja paikalla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Olin teini sen ilmestyessä. Visuaalisesti upea elokuva, ja se tunnelma! Oldmanin "I have crossed oceans of time to find you" saa ihokarvat pystyyn vieläkin, vaikka tehosteet eivät olekaan kestäneet aikaa ja Keanu näyttelee luontevasti kuin koivuhalko. Tai ehkä se on vaan Harkerin rooli?

Vierailija
2/12 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hep! Olin teini sen ilmestyessä. Visuaalisesti upea elokuva, ja se tunnelma! Oldmanin "I have crossed oceans of time to find you" saa ihokarvat pystyyn vieläkin, vaikka tehosteet eivät olekaan kestäneet aikaa ja Keanu näyttelee luontevasti kuin koivuhalko. Tai ehkä se on vaan Harkerin rooli?

Tehosteet mielestäni ihan ok. Saman ajan elokuvissa on miljoona kertaa kökömpiäkin ratkaisuja nähty.

Harker on tosiaan ihmisenä tylsä ja sieluton puupökkelö, joten Keanun käppäisyys ei niin haittaa. Harker on muutenkin ihan sivuhahmo. Gary Oldman on aivan suvereeni.

Itsekin näin leffan ekan kerran teininä. Tämä on suosikkejani vampyyrielokuvista. Olin kyllä unohtunut, että tässä on näinkin paljon eroottista vivahdetta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä siinä oli pari kohtaa joille tuli runkattua. Se kun ne vampyyrinaiset tulee sänkyyn. Ja se kun Dracula panee Lucya ihmissuhden hahmossa.

Vierailija
4/12 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin katsoin äskettäin, on se hieno. Winonaahh...

Vierailija
5/12 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin katsoin äskettäin, on se hieno. Winonaahh...

Siis *pitkästä aikaa katsoin

Vierailija
6/12 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole tuota nähnyt muuta kuin pienen pätkän joskus. Hetki sitten koitin katsoa olisiko jossakin mun käyttämässä suoratoistossa, mutta ei ollut.

Vierailija
7/12 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun löytyi se sittenkin Viaplaylta! Pitääpä katsoa joku päivä.

Vierailija
8/12 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole tuota nähnyt muuta kuin pienen pätkän joskus. Hetki sitten koitin katsoa olisiko jossakin mun käyttämässä suoratoistossa, mutta ei ollut.

Kannattaa kyllä katsoa, jos tulee vastaan. Monesta kirjastostakin varmaan löytyy.

Vierailija
9/12 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo nähnyt tuota, mutta dvd mulla on siitä, jota en ole kerennyt katsoa. Nyt houkuttaisi sitä katsoa, mutta enpäs ole kotonani.

Vierailija
10/12 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gary Oldman on aivan suvereeni.

Taitaa olla Oldmanilla ihan tapana, kaikissa rooleissaan.

Vierailija
11/12 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dracula (1958) on myös erinomainen vampyyri

-elokuva. Taitaa olla kaikkien aikojen paras vampyyri (Dracula) tuo Christopher Lee.

Samaan tarinaan tämäkin perustuu (Bram Stokerin).

Vierailija
12/12 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooo se on ihana! Winona Ryder ja Gary Oldman ihan parhaita :D Oon välillä aina katsonut suoratoistopalveluista, että onko sitä missään, mutta ei ole ollut. Näköjään tullut viaplayhin ihan viime päivinä sitten. Pitääkin katsoa se, edellisestä kerrasta on jo varmaan ainakin 10 vuotta:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän