Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Stadissa nyt joku flunssa-aalto meneillään?

Vierailija
05.05.2022 |

Kauanko kestää?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, ihan terveenä on oltu.

Vierailija
22/28 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tutkitusti koronaa.  Kadulla kulkiessa ei voi tietää, että onko allergista vaiko koronaa, niin samankaltaiset oireet ovat. Koronatilastot ovat virheelliset. Esim. meillä on kahdelle haettu virallinen testitulos, mutta kaikki neljä ollaan oireisia ja kaikilla on myös  kotitesti ollut positiivinen.

Kotitesti ei ole heti positiivinen, niin siinä ehtii tartuttamaan tehokkaasti. Mekin testattiin päivän tai kahden välein ja vei jopa 6 vrk saada positiivinen testitulos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, heinänuhaa niin että koko Uusimaa pitäisi sulkea. Kaikkien pitäisi myös pakkopiikittää zyrtekkiä aamuin illoin.

Kylmä kevät. Toivotaan, että heinät kukkivat heinäkuussa. Nyt voi olla koivun siitepölyä, renkaista tullutta kumipölyä ja koiranulosteista tulleita allergeeneja ilmassa. Lepän kukinta meni jo. Olen allerginen, mutta minulla on ihan rehellisesti korona, joka saattaa kyllä voimistaa myös allergisia oireita.

Vierailija
24/28 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronaa virallisesti eli viikon luvut yli 29 000 tapausta. Siihen päälle kotitestit.Kuolleita kaikkiaan koronan aikana 3939 eli pian neljätonnia. Tuntuu, että ei ole kauan kun oli alle 1000 kuollutta.

Eräs tuttuni kertoi, että nyt on joka puolella koronaa. Ei ollut aiemmin.

Siis onko nämä nyt mielestäsi Helsingin lukuja? Näyttivät Helsingin sivuilla vähän erilaisilta.

Vierailija
25/28 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna kuolleista 80% on rokottamattomia. 5% täydellä suojalla. Rokotettuna voit siis olla huoletta.

Alkuvuodesta korona tappoi enemmän suomalaisia kuin koskaan pandemian aikana tämä kuolleista tiedetään https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008795742.html

Vierailija
26/28 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katupölyä ainakin riittää.

Vierailija
27/28 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain just koronan, oon tyytyväinen kun toivon ettei tarvis kesähelteillä sairastaa koska se vasta hirveetä on. Voihan sen uudelleenkin toki saada, mutta jos nyt seuraavaan syksyyn selviäis tällä yhdellä tartunnalla niin ois kiva.

Vierailija
28/28 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me koronassa pääsiäisestä. Minä ja poika rokottamattomia, äidillä useita piikkejä. Kaikilla ihan samat oireet. Suht paljon rulee räkää ja kuiva yskä. Aivosumua havaittavissa kun unohtuu koiran kakkapussit ottaa ulos mukaan. Pari kertaa olen vahingossa laittanut lieden päälle. Tarhasta taidettiin saada.

Kadulla tosi moni yskii. Ja kaupassakin, eikä monikaan käytä enää maskia. Näköjään monelle rajoitusten poistuminen tarkoittaa koronan olevan ohi. Suurin osa ruumiista varmaan vasta tulossa.

Nykyhetkeen peilattuna pari viime vuotta hoidettiin ihan päin peetä, tai sitten samaa touhua pitäisi jatkaa hamaan tulevaisuuteen. Rokotteet oli ihan bluffia.