Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahinta, jota ruokalähetit ovat tehneet safkallenne?

Koti-Kissa
05.05.2022 |

Onko kokemuksia, että ruokalähetit olisivat avanneet pizzalaatikkonne ja syöneet osan täytteistä? Tai kana-ateriasta popsineet osan riisistä, kananpaloista ja popsinut myös ainakin yhden naan-leivistä? Minusta ainakin välillä näyttää, että ateriaan on kajottu matkalla ja siitä on syöty osa tai sitä on jotenkin "sabotoitu".

Pahin tapaus kohdallani sattui viime viikonloppuna, kun pizzassa oli adidas lenkkareiden pohjan kuvio eli lähettipoika oli tallonut pizzan päälle, laittanut laatikon kannen takaisin kiinni ja toimitti pizzan muina poikina. Katsoin jälkikäteen ovikamerasta, että lähettipojalla tosiaan oli adidaksen lenkkarit jalassaan eli hän on todennäköisesti syyllinen. Kuinka hän edes kuvitteli, ettei asiakas huomaisi hänen talloneen pizzan päälle, koska keskellä pizzaa juustossa oli hiekkainen adidaksen kengänpohjan kuvio??

Ruokalähetyksiin pitäisi saada jokin sinetti, jotta ruokalähetyksiä ei voisi avata toimitusten aikana ilman että asiakas sen huomaisi.

Kertokaa omista huonoista ruokalähetti kokemuksistanne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ruoat tulevat perille ongelmitta, mutta ei voi tietää, tekeekö työhönsä kyllästynyt lähetti ruoille pikku kepposia. Ainoastaan kerran olen saanut Woltin toimittaman pizzan, joka ui keltaisessa mehussa, joten se oli tarkoituksella pilattu! Olin nimittäin valittanut Woltin asiakaspalveluun, että pizza oli jo yli tunnin myöhässä ja he aikoivat ottaa lähettiin yhteyttä. Ilmeisesti lähetti suuttui hoputtamisesta :(

Vierailija
2/7 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa on käynyt niin, että woltti on merkannut lähetyksen toimitetuksi, mutta minä en ole saanut ruokaani lainkaan. En tiedä, ovatko jättäneet jonkin väärän ihmisen oven taakse vai syöneet ruoat itse?

Molemmilla kerroilla olen onneksi saanut 2,5€ woltin etukoodin korvaukseksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurannan mukaan lähetti oli 10 minuuttia läheisessä ravintolassa odottamassa seuraavaa tilausta. Meidän ruuat jäähtyivät sen aikaa hänen laukussaan.

Ärsytti.

Vierailija
4/7 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskenut pizzalaatikon kerrostalon likaisen rappukäytävän lattialle. Siihen loppui ruuan kotiin tilaaminen

Vierailija
5/7 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näkee lähetti pojan niin kannattaa kaivaa puhelin esiin ja vilkuttaa lähetille. Heidän keskimääräinen äo alle 70 ja yleensä heti pysähtyvät nähdessään puhelintaan katsovan ja heitä tervehtivän valkoihoisenö, luulevat asiakkaakseen.

Yleensä heti kysyvät pizza, pizza ja siihen voi sitten sanoa että kyllä kiitos, minkäänlaiseen 4ikokse3nhan tuossa ei wyyllisty

Vierailija
6/7 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

niipä. Mikä on pahinta mitä nämä (diktatooriset netti'palvelu'alusta-) FIRMAT ovat tehneet (kaikille maailman jokapuolella nyktisin) Ruokalähetti Duunareille?

..Tiedätkö. vai oletko ikinä EDES kuullut?

joo. Ne kaikki (diktatooriset netti'palvelu'alusta-) FIRMAT kun yksinkertaisesti EIVÄT MAKSA mitään yhtään ollenkaan KUNNOLLISTA Palkkaa! näille (normaalista Työstä SAATAVA kunnon Normaali PALKKA!) kaiken oikeesti tekeville Duunareille.

Se ON tässä asiassa se KAIKKEIN PAHINTA! näi o.

Vierailija
7/7 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi