MTV Viiden jälkeen nyt - Seksin ostaminen ja myyminen
Kommentit (5)
Käytännössä rumakasvoisena, kaljuuntuneena ja lyhyenä miehenä ei saa esim. deittiapeista yhtään mitään. Viimeiset kaksi vuotta myös menivät etätöissä eli työpaikkakin suljettu pois.
Silloin jää vaihtoehdoksi joko hankkia 'vaimo' (kullankaivaja) Suomesta, Thaimaasta jne. tai mennä vaan maksullisiin. Jälkimmäinen huomattavasti helpompaa ja vaivattomampaa.
Toki, joillain naisillakin voi olla niin rujo ulkonäkö että pitää maksaa, mutta teoriassa näillekin on ottajia. Esim. todella ruman ja ylipainoisen 40-vuotiaan naisen kanssakin joku 58v alkkismies varmasti panisi. Mutta tämä ei ymmärrettävästi ole mieluisa vaihtoehto joten nainen mielummin on ilman tai menee maksullisiin, sillä komeat miehet eivät häntä kuitenkaan tule matchaamaan.
Itse olen hyväksynyt korttini rumana miehenä enkä erityisesti havittele naista enää ollenkaan. Naimisissa olen ollut kerran, seurustellut pari kertaa. Jokaikinen kerta minusta on haluttu elintasoa tai rahaa (en ole rikas, mutta vähän keskivertoa parempituloisempi).
Aloitteita tehdessä seksiin naisella aina ollut "päänsärky" tai "ei huvita". Olen pannut elämäni aikana 3 kertaa ja olen 46v. Yhdessä suhteessa ei edes pantu kertaakaan vaikka miten tein aloitteita. Mutta ilmaiset lomamatkat jne. kelpasivat kyllä...
Tinderit ja sen sellaiset on tehty top 1-2% miehille ja 97-98%:lle naisista.
Muut (eli 98% miehistä ja pari prosenttia naisista) joutuvat kompensoimaan rahallisesti saadakseen jotain. Tavismiehenkin turha haaveilla enää irtopanoista nykyaikana, suhteeseenkin vaaditaan hyväpalkkaista työtä. Panomiehiltä ei edellytetä muuta kuin komeita kasvoja, pituutta ja tikissä olevaa kroppaa.
Toisaalta ne rumimmatkin naiset saisivat kyllä, jos madaltaisivat kriteerejään esim. täysin toivottomiin itseään 10-20 vuotta vanhempiin miehiin. Mutta ymmärrän heitäkin ettei tämä vaihtoehto oikein nappaa. En ole koskaan tavannut naista joka maksullisissa olisi käynyt mutta varmasti niitäkin on.
Seksin ostaminen ja myyminen on tänä päivänä sama asia kuin ostaisi maitoa kaupasta