Nainen, joko kevätkiimasi on käynnistynyt?
Kommentit (13)
Kyllä, ja se alkaa jo helmikuussa valon pikku hiljaa lisääntyessä. Olen kotirouva ja puoliso, kolmen lapsen äiti, mielessä pyörii tuon tuosta ajatus siitä, kuinka täydellinen seurustelukumppani olisin miehille, jotka haluaisivat kokea vapaan rakastelun siemensyöksyineen. Miehiä voisi olla kolme, neljäkin, jotka vuoron perään tyydyttäisivät minut. Joskus jopa kuvittelen mieheni katselijaksi. Eikö tämä todista, että kevätkiimani on herännyt?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja se alkaa jo helmikuussa valon pikku hiljaa lisääntyessä. Olen kotirouva ja puoliso, kolmen lapsen äiti, mielessä pyörii tuon tuosta ajatus siitä, kuinka täydellinen seurustelukumppani olisin miehille, jotka haluaisivat kokea vapaan rakastelun siemensyöksyineen. Miehiä voisi olla kolme, neljäkin, jotka vuoron perään tyydyttäisivät minut. Joskus jopa kuvittelen mieheni katselijaksi. Eikö tämä todista, että kevätkiimani on herännyt?
Harmi kun täällä ei voi lähettää yksityisviestejä sillä sinulle olisi käyttöä...
On,lenkkeilen ilman liivejä jotta saisin miesten huomion
Ei oo erikseen sellaista. Olen kiimainen kesät talvet :D
Kyllä. Tänään varasin äkkilähdön Turkkiin, maanantaina lähtö.
n.54
Vierailija kirjoitti:
tuon kiva kuulla miten haluasit olla se 'unelmien maharatzan puoliso ylettömässä elämässä satoine palvelijoineen' kuin inkartoitunut elämä suoraan kamasutran sivuilta? olisihan se jotain myös 'jonkun tavis-yh:n arjessa' niin erilaista ainakin.
en itse tuota naisten 'kevätkiimaa' kyllä mitenkään voi uskoa todelliseksi niin kuin en sinunkaan.
ihminen kuitenkin se maapallon kaikista olennoista poikkeuksellinen eli 24/7 lisääntymiskykyinen läpi vuoden. ei siihen tarvita ihmisellä mitään 'kevätkiimoja' ihan sama oletko nainen.
en usko että sinä olet joku 'luonnonoikku'.tms tässä asiassa tai kenenkään muun naisen joukossa? et ole.
kiva että sulla on vielä noita omiakin 'seksifantasioita' vaikka eihän sitä täällä 'koskaan ja ikinä voi tietää' mitä sieltä kirjoittajan haarukasta ja piponalta oikeesti.. löytyy? voin toki 'tässä kuvitella' omiani.
kun täällä vauva.fi keskustelupalstalla aina se vastuu on sillä (foliohattupäässään olevalla) lukijalla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun täällä ei voi lähettää yksityisviestejä sillä sinulle olisi käyttöä...
älä. älä viitti ees koittaa.. 'nuolaista ennen kuin'. voi kato olla hyvä sullakin sun 'kevätkiimoissasi' tarkistaa noi faktat eka tiäks? ekaks vaikka ton kirjoittajan vaikuttimet oikeesti ja sen.. haarukan?
voit muute 'lipaistasitäpaikkaamissäaurinko' ei ikinä paista..
Kävin hoidattamassa kiimaani 2 viikkoa Alanyassa.
Ihanan isoja siellä.
Suomi Urpon 15 senttinen ei kiinnosta
Alanya lady kirjoitti:
Kävin hoidattamassa kiimaani 2 viikkoa Alanyassa.
Ihanan isoja siellä.
Suomi Urpon 15 senttinen ei kiinnosta
Taas Urpo11cm näkee päiväunia...
Kävin kiimassa lomailemassa Turkissa minäkin.
Ne isot...voi veljet 😘
On. Kävin alusvaateostoksilla ja sovin jo ajan nuorelle hierojalle ensi viikolle. Odotan malttamattomana tyttöjen iltaa Helsinkiin. N42
Mature41 kirjoitti:
Kävin kiimassa lomailemassa Turkissa minäkin.
Ne isot...voi veljet 😘
Urpo11cm se jaksaa unelmoida!
Oikeastaan on. Sitäkö se kihelmöinti on?