Pojan tyttöystävä pussailee poikaa aina kun olen lähettyvillä
Tuntuu, että hän yrittää omia poikaani. Ärsyttää se jatkuva kiehnääminen ja pussailu. Eikö voi olla kuin normaalit ihmiset. Sanoin asiasta pojalle, mutta hän vain hymähteli.
Kommentit (17)
Tiesitkö muuten, että siellä on myös NUSSITTU!
omia...? voi kuule, kyllä joku täällä yrittää poikaa omia - ei se tyttöystävä
Pussaile sinä pojan isää niin ei harmita.
Mieti miten paljon se pussaa sitä kun et ole lähettyvillä
Teidän perheessä ei vissiin ollut normaalia näyttää rakkautta avoimesti?
Vierailija kirjoitti:
Tämän on pakko olla provo.
Provo
Pietarin trollit
Mitä vielä.Eikö saa mitään uusia aloitteita tehdä?
Tässä äiti on selvä ongelmatapaus, mutta ihmettelen, että tyttö osoittaa noin oudon äidin edessä mitään hellyydenosoituksia pojalle...
Pussaispa muakin joku tyttö (tai no nainen)
Irrotat heti ne toisistaan jos yrittävät jotain hellyydenosoituksia. Tuo on rumaa ja imelää limailla tuolla tavalla kaikkien nähden.
Kuka yllättyy että nainen ei tule toimeen toisen naisen kanssa kun haluaa yksin omistaa miehen
Jos asia sua häiritsee niin voit aina pyytää heitä säästämään pussailut kahdenkeskiseen aikaan. Teininä kun seurustelin ensimmäisen kerran isäni sanoi siitä, että ei sitten pussailua sillon kun vanhempani ovat paikalla ja perusteluna ihan että eivät hekään pussaile mummini silmien edessä. Tämä oli mulle täysin ok ja olen olettanut että sama toive pätee läpi elämän enkä nykyistäkään miestäni pussaile vanhempieni nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän on pakko olla provo.
Provo
Pietarin trollit
Mitä vielä.Eikö saa mitään uusia aloitteita tehdä?
Saa tehdä muttei typeriä provoja. Ei voi olla noin tyhmää äitiä.
Katsooko hän sinua silloin silmiin?
Vierailija kirjoitti:
Jos asia sua häiritsee niin voit aina pyytää heitä säästämään pussailut kahdenkeskiseen aikaan. Teininä kun seurustelin ensimmäisen kerran isäni sanoi siitä, että ei sitten pussailua sillon kun vanhempani ovat paikalla ja perusteluna ihan että eivät hekään pussaile mummini silmien edessä. Tämä oli mulle täysin ok ja olen olettanut että sama toive pätee läpi elämän enkä nykyistäkään miestäni pussaile vanhempieni nähden.
Oma äitini myös opetti millainen käytös muiden seuraan sopii ja millainen ei.
Hyi, mikä äiti olet.