Olen ihastunut miespuolisen ystävääni
Haluan kertoa tämän jollekin, koska en ole kertonut tätä kellekään. Olen pitkässä parisuhteessa, ystäväni ollut sinkku nyt parisen vuotta. Olen jo aikoja sitten aistinut hänestä kiinnostusta, mutta nyt omat tunteenikin ovat heränneet. Oma parisuhteeni on onneton. Haaveilen kiihkeästä suudelmasta ystäväni kanssa ja haluaisin kertoa hänelle tunteistani. Ikävä kyllä hänen entinen puolisonsa on yksi rakkaimmista ystävistäni, heillä on yhteisiä lapsia, minulla ja miehelläni on lapsia. Onko se nyt niin, että mun on vaan haudattava nämä tunteet, koska tästä tulisi niin ällöttävää ja sotkuinen soppa?
Kommentit (10)
Niin, itse kykenisin sivusuhteeseen ja satunnaiseen hauskanpitoon, mutta nuoruudessa sinkkuvuosina olin vastaavassa varatun miehen kanssa, ja tämä mies oli lopulta mennyt yhteiselle tutullemme tästä puhumaan, jäi kiinni puolisolleen ja siitä tuli järjetön sotku, jossa minäkin sain raivot päälleni. En enää luota, että toinenkin osapuoli osaisi pitää suunsa kiinni.
Ap
Naispuoliset ystävät ovat mukavia. Annan niille aina voimaannuttavan ruiskeen kun niillä menee oman ukon kanssa huonosti ja saan niiltä pesää jos vaimon kanssa tökkii,
Joo, ja miehet muka pettää enemmän kuin naiset... Kahden miehen elämän yksi nainen on valmis pilaamaan koska, MINÄ, MINÄ, MINÄ.
AP on tyypillinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Älä pilaa miehen elämää.
Oikea mies ei tuollaisesta naisesta paljon piittaa. Nainen on biologisesti ohjelmoitu toimimaan juuri noin, kuten ap kertoo.
Ei sun kannata jättää sun miestä ennekuin olet tuon 'kortin' katsonut. Kerro rehellisesti miespuoliselle ystävälle tunteistasi ja anna teille mahdollisuus johon syvempään ulottuvuuteen. Hän saattaa olla sinulle se oikea. Jos teillä rakkaus roihahtaa niin jätä miehesi. Kerroit, että kaverisi entinen puoliso on hyvä ystäväsi. Ei hän kuitenkaan enää ole sen miehen kanssa. Mies kaverisi on vapaa tekemään mitä haluaa, myös sinun kanssasi. Jos ystävättäresi tästä suuttuu sinulle niin lahjoita sille sun nykyinen ukkos. Sanot, että se on vapaana, ota se.
Pieni harmiton pessuttelu on elämän suola.
Vierailija kirjoitti:
Pieni harmiton pessuttelu on elämän suola.
Onko pessuttelu samaa kuin mikluttaminen?
Pieni, harmiton sivusuhde on elämän suola. Varsinkin, jos kumpikaan ei ota sitä liian vakavasti, vaan kyse on vain hauskasta ja himoittavasta seksiseurasta. Kyllä elämästä saa, pitää ja ehdottomasti kannattaa nauttia!