Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten selostatte lapsillenne vähäosaisempien elämää, esim että ei kierrätetä jätteitä yms

Vierailija
05.05.2022 |

Alkoholismi ja ylisukupolvinen osattomuus kaventaa jaksamista ja ymmärrystä tms?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikon parhaat naurut tarjoaa AP. Onneksi olkoon!

Huomaa jo kirjoituksestasi, että olet sekä sivistymätön, että vähälahjainen. Olen pahoillani puolestasi.

Ajatteletko yhtään, että ap:n lapsi on silmät itkusta tuhrussa kun jotkut ei kierrätä. 😒

Vierailija
22/29 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on  paksua puhetta.  Varakas voi olla  huono -osainen,  jos on pyrkyri  tai äkkirikastunut. et voi noin määritellä     ihmsiä.  Onko sinulla  valtaa kirjoittaa naapurin otsaan  tussilla" pyrkyri ". Ja sinlla on muka mielenrauhaa  ja määrittelet itsesi  sivityeeksi. Mitä muuta roskaa  syötät  lapsillesi luokkarajoista.  Luoja  varjelkoon.   Elät itse jotain  1850  lukua. Niin ja  Ranskassa  juureksa pidetään  eläiten  rehuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo äiti opettaa lapsensa halveksimaan muita. Monessa paikassa ne kierrätetyt  ajataan samalle  kaatopaikalle ja kipataan yhteen.

Vierailija
24/29 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se tule noille aika selväksi, kun puhumme ja kerromme omista lapsuuksistamme.

Vierailija
25/29 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduta sitä lastasi, ettei maailma todellakaan mene siitä pilalle vaikka kaikki eivät kierrätä. Maapallo korjaa itse itseään. Ihmiset eivät voi sitä pilata. Ja muistuta lastasi, että jokaisen ihmisen kuuluu huolehtia vain omista asioistaan.

Vierailija
26/29 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammin olen nähnyt vähäosaisten ja päihdeongelmaisten "vassarihabitus"-ihmisten kierrättävän kuin ns. hyväosaisen väen.

Vierailija
27/29 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Vähäosaiset ei kierrätä? Ja kuinka selität tämän lapselle? Älä kuule selitä sille mitään, menee lapsraukka aivan sekaisin.

Et taida olla selvillä miten hyvin jätteiden lajittelu toimii vuokrakasarmien jatehuoneissa?

Vierailija
28/29 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät nimenomaan kierrättävät ja elävät ekologisesti. Ostavat vaatteet ja huonekalut kirppiksiltä ja asuvat tiiviisti kerrostaloissa, mikä on ekologisempaa kuin asuminen isossa omakotitalossa ja turhan tilan lämmittäminen.

Köyhät eivät sisusta ja remontoi jatkuvasti huvin vuoksi eivätkä osta turhaa roinaa. Eivätkä ajele autoilla huvikseen. Eikä heiltä mene ruokaa hävikkiin.

Lajittelusta on kova kuri useimmissa kerrostaloissa nykyään, mutta jos köyhältä lipsahtaa muovipakkaus sekajätteeseen, niin hän on silti ympäristöystävällisempi kuin wannabe keskiluokkainen lainallaeläjä.

Että jos tästä aletaan ap, niin sinun hiilijalanjälkesi ja jätekuormasi on varmasti suurempi kuin vähäosaisten. Näytä ensin lapsillesi miten juuri te käyttäydytään vastuullisesti. Kyttää sitten vasta muita.

Vierailija
29/29 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kun minä olen nimenomaan huomannut että pienituloiset ja köyhät kierrättävät tunnollisesti, ostavat käytettyä jne. ja sitten keskituloiset ja siitä rikkaammat eivät välitä hiilijalanjäljestään yhtään. Pienetkin matkat päryytellään autolla, liikkua voi ainoastaan ilmastoiduissa isoissa halleissa. "Oikea liikunta" on sellaista jossa on ohjaaja ja siitä maksetaan rahaa, ja varusteet pitää olla kauden muotivärisiä.