Oletteko vielä huomanneet luomumman karvoituksen yleistyneen (jos käytte uimahalleissa/mökkisaunoissa)?
Kun on puhuttu, että luomumpi malli on ollut jos vuosia jonkin sortin trendi myös naisten karvoituksessa varsinkin alapäässä ja jopa kainaloissa? Itse en ole vielä nähnyt yhtään naista kainalokarvoilla, mutta sitäkin useampi on selvästi lopettanut karvojen sheivaamisen alakerrasta joko suurelta osin tai jopa kokonaan.
Millaisia ajatuksia karvat naisilla teissä ylipäätään aiheuttaa? Onko mielestänne ihailtavaa vai ehkä ihan kuvottavaa?
Kommentit (34)
Muodit on yleensä ikäluokkakohtaisia. 70 ja 80 -lukulaiset sheivasi kaiken pois ja tekee niin yhä. Vanhemmat ja nuoremmat eivät.
Nainen ei saa suuseksiä, jos ei ole posliini. Tyttöystävä onneksi on omasta halustaan posliini. M22
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei saa suuseksiä, jos ei ole posliini. Tyttöystävä onneksi on omasta halustaan posliini. M22
Kadehdin sinuu. Olet todella onnekas! Harvaa naista kiinnostaa miehen nautinto.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Miehet poistavat karvojaan ja naiset antavat kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadehdin sinuu. Olet todella onnekas! Harvaa naista kiinnostaa miehen nautinto.
Kiitos. Tuo on kyllä totta. Onneksi oma nainen täysjärkinen, eikä ole lähtenyt frministien kelkkaan. M22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Pitääpäs. Ja sille sinä et mahda mitään. :] M22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Sinun pitää tarkentaa puhutko naisista ylipäätään vai niistä kenen kanssa sinä olet tekemisissä?
Itse olen nuollut jokaisen tapauksen, varsinkin luomut mielelläni sillä he vaikuttavat puhtaammilta, alapää tuulettuneemmalta, henkisesti tasapainoisemmilta ja visuaalisesti kiihottavammilta.
M 43
Ei oo kyllä sheivattuja alapäitä näkynyt pitkiin aikoihin.
Jonkun verran on kainalokarvoja ja säärikarvoja.
Sulla toi tilastonikkarointi sen kun paranee.
Jos menen uimahalliin, en todellakaan rupea tilastoimaan luomukarvoja tai epäluomuja, mistäs minä muuten tiedän mikä on kenenkäkin luonnontilainen karvoitus ja mikä ei!
Miksi teini jaksaa täällä gallupoida?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.
Sinun pitää tarkentaa puhutko naisista ylipäätään vai niistä kenen kanssa sinä olet tekemisissä?
Itse olen nuollut jokaisen tapauksen, varsinkin luomut mielelläni sillä he vaikuttavat puhtaammilta, alapää tuulettuneemmalta, henkisesti tasapainoisemmilta ja visuaalisesti kiihottavammilta.
M 43
Et voi verrata, koska itse olet normaali, ja tuo toinen pedari - kiihottuu kehittymättömyyden merkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Kai olet itsekin posliini? Jos nainen ei tykkää karvoista itsellään, ei se kyllä tykkää niistä kumppaninkaan alapäässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai olet itsekin posliini? Jos nainen ei tykkää karvoista itsellään, ei se kyllä tykkää niistä kumppaninkaan alapäässä.
Pedareilla pedareiden maku.
Vierailija kirjoitti:
Jos menen uimahalliin, en todellakaan rupea tilastoimaan luomukarvoja tai epäluomuja, mistäs minä muuten tiedän mikä on kenenkäkin luonnontilainen karvoitus ja mikä ei!
En usko että syöpähoidoissa käyvät menevät yleiseen uimahalliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että syöpähoidoissa käyvät menevät yleiseen uimahalliin.
No, tota, mä en tiedä, muuta kuin sen, että kaikilla ei ole mikään hirvee pöheikkö luonnostaankaan. Ja tosiaan, jos kävisin uimahalleissa tai yleisissä saunoissa tms. niin en nyt tosiaankaan rupea kattelemaan toisten karvoituksia, kainaloita tai navanaluskarvoja, säärikarvoista puhumattakaan.
Mahtava homma, mikäli luomumuoti on tulossa takaisin myös +40-vuotiaillekin, tykkään niin paljon.
Yäk, en huomaa sellaisia asioita. Kävin uimahallissa viimeksi 5 v sitten, enkä ole koskaan huomannut, mikä tilanne sillä osastolla on.
mikä on luomumma, millainen karvoitus sillä on....
En ole huomannut että olisi yleistynyt, juuri oli saunailta, jossa naisia 18-35-vuotiaita. Eli siis erään urheiluharrastuksen. En nyt tietenkään ole mitään kirjaa pitänyt vuosien varrella mutta kaipa sen huomaisi jos olisi joku trendi.
Olen huomannut saman, että alapääkarvoitus on nykyään paljon yleisempää kuin esim. 10v sitten.
Itse en ajele karvoitusta sillä se suojaa paikkoja ja vähentää hikoilua, myös kainaloissa.