Saranoiden rasvaaminen. Rahaa ei ole ostaa nyt niihin tarkoitettua voiteluainetta. Sopiiko rasvaamiseen periaatteessa oliiviöljykin?
Narisee ikävästi. Auttakaa blondia, yritin rasvata öljyllä mutta narina jatkuu.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
No ei sovellu. Hetken ehkä vaikuttaa toimivan mutta ruokarasvat alkavat nopeasti eltaantua ja saranat on kohta sellaisessa jankissa että saa olla tärpätillä liuottamassa pois. Entinen asukas oli tuon juuri tehnyt ja voi helv. Mikä työ oli puhdistaa kaikkien sisäovien saranat.
Se ei ole kallista ostaa pieni suihkepurkki tarkoitukseen tehtyä voiteluainetta.
Tämä pitää paikkaansa. Itse kestäisin narinaa, kunnes saisin ostettua 3e pullon sopivaa öljyä. Sitä voi käyttää moneen. Itselläni on lukkoöljy yleisöljynä. Tippa sinne tänne, pullo kestää vuosia. Halvempiakin löytyy. Lukkoöljy ei jäädy.
Löytyykö tuota saranoiden voiteluainetta ihan pienistä lähimarketeistakin? Käyn nyt hakemassa sen ja maksan sen kympin nyt tuosta, jos se ongelma sillä ratkeaa...
Ap
Oliiviöljy härskiintyy ja kohta kämppäsi haisee härskiintyneeltä rasvalta.
Vierailija kirjoitti:
Oliiviöljy härskiintyy ja kohta kämppäsi haisee härskiintyneeltä rasvalta.
Joo puhdistan fairy-saippuavedellä kunnolla ja haen sitä saamarin voiteluainetta. Miten voikaan niin yksinkertainen asia olla joskus naurettavan ongelmaista :D no päätän nyt ainakin sen, että no saranat tulee hoidettua tänään kuntoon, tuli mitä tuli.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokeripitoinen tuoremehu toimii yllättävän hyvin
Joo, ja siirappi ja hunaja kanssa.
Hankala kun kerää kesällä hyönteisiä saranoihin. Nivea tai huulirasva käy paremmin.
Toosamehu käy myös hyvin, ellet sitten ole kipsipillu.
Vierailija kirjoitti:
No ei sovellu. Hetken ehkä vaikuttaa toimivan mutta ruokarasvat alkavat nopeasti eltaantua ja saranat on kohta sellaisessa jankissa että saa olla tärpätillä liuottamassa pois. Entinen asukas oli tuon juuri tehnyt ja voi helv. Mikä työ oli puhdistaa kaikkien sisäovien saranat.
Se ei ole kallista ostaa pieni suihkepurkki tarkoitukseen tehtyä voiteluainetta.
Mitähän lie voita asiakkaasi käyttänyt.
Äitini on aina käyttänyt ruokaöljyä kodissaan saranoihin, eivätkä ne ole 40 vuodessa huonoksi menneet.
Ruokaöljyä olen itsekin käyttänyt ja hyvin on toiminut.
Vähän on ärsyttävä olo.. Nyt kun olen rampannut tuota saranaa voitelemassa niin naapuri joka paperipostina minulle valitti oveni narinasta niin varmaan pitää nyt tätä silkkana veetuiluna kun ramppaan tuota asiaa korjaamassa :D Nyt joudun vielä puhdistaan ja aloittamaan koko shown uudestaan.
Ap