Millaisen (ihanne)miehen vartalon tuli mielestänne olla?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
empaattinen, kuunteleva, keskusteleva, toisia kunnioittava, hyvä suustaan
Miten nuo liittyy vartaloon??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekat liittyy vartalon ulkoisiin, loput sisäisiin ominaisuuksiin. Etkö todellakaan tiennyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiva, sellainen että on itse tyytyväinen. Ei liian lihava, laiha tai bodattu.
Tuo "toimiva", tarkoitatko mitä sillä, jos saan kysyä?
Sitä, että vartalo toimii. Mitä enemmän mulle tulee ikää, sitä vähemmän mua kiinnostaa laittaa kriteereitä ulkonäölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiva, sellainen että on itse tyytyväinen. Ei liian lihava, laiha tai bodattu.
Tuo "toimiva", tarkoitatko mitä sillä, jos saan kysyä?
Sitä, että vartalo toimii. Mitä enemmän mulle tulee ikää, sitä vähemmän mua kiinnostaa laittaa kriteereitä ulkonäölle.
Ahaa, ymmärrän. Itsekin tykkään toimivasta vartalosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekat liittyy vartalon ulkoisiin, loput sisäisiin ominaisuuksiin. Etkö todellakaan tiennyt?
Ihmettelen vaan, että miksi vastataan ihan eri asiaan, kuin mitä on kysytty.
Mutta tätähän tää nykyään on kaikessa keskustelussa.
Oma vastaukseni ap:n kysymykseen on ylempänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu, diskurssi olisi melko latteaa ja mitäänsanomatonta, jos pidättäytyisiin vaan jhnkn rajattuun yksityiskohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu, diskurssi olisi melko latteaa ja mitäänsanomatonta, jos pidättäytyisiin vaan jhnkn rajattuun yksityiskohtaan.
Joopa joo. Että jos aiheena on vartalo niin tottakai voidaan alkaa keskustella vaikka tähtikuvioista, että saadaan vähän mielenkiintoista sisältöä keskusteluun 🤦 Joo, i'm out.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo. Että jos aiheena on vartalo niin tottakai voidaan alkaa keskustella vaikka tähtikuvioista, että saadaan vähän mielenkiintoista sisältöä keskusteluun 🤦 Joo, i'm out.
Ressu veti sit överiks :D
Ei näköjään anneta palaa, kun palstan sääliöt poistattaa sellaiset mielipiteet, jotka eivät heitä miellytä 🙃🙃
Tällä kertaa poistettiin mielipiteeni tähän aiheeseen, joka oli siis se, että teen Simsissä aina sellaisen timmin ja solakan miesvartalon, jossa on ulkonevat rintalihakset ja leveähköt hartiat, eli timmi ja vähän lihaksikaskin.
En sen näköisiä miehiä silti etsi, koska en ole itsekään ihannenaisen mitoissa, enkä tässä kunnossa edes kehtaisi mennä sänkyyn niin hyväkroppaisen miehen kanssa.
Miehet, jotka ovat "hankkineet lihaksensa" kuntosalilla eli usein myös määrättyjen aineiden avulla; ovat karmeaa katseltavaa. "Ilmapallo" käsivarret, jalat levällään kävely ja kaiken kruununa epäsiisti, likaisen näköinen tatuointi...hyi olkoon...Keinotekoiset lihakset...tosi ruman näköiset!
Vierailija kirjoitti:
Miehet, jotka ovat "hankkineet lihaksensa" kuntosalilla eli usein myös määrättyjen aineiden avulla; ovat karmeaa katseltavaa. "Ilmapallo" käsivarret, jalat levällään kävely ja kaiken kruununa epäsiisti, likaisen näköinen tatuointi...hyi olkoon...Keinotekoiset lihakset...tosi ruman näköiset!
Tismalleen samaa mieltä piereskelevistä salikolleista kera lisäaineistettujen lihastensa, yäks. Ei vois vähempää kiinnostaa.
Tasaisesti lihaksikas. Ei hullun treenattu, vaan sellaiset lihakset, mitkä tulee kun harrastaa jotain pari kertaa viikossa. 180-190 cm. Saa olla vähän rasvaakin lihasten päällä, ei tarvii olla mikään kuivunut orava. Vatsalihasten pitää erottua (kun erottuvat itsellänikin).
Vierailija kirjoitti:
Tasaisesti lihaksikas. Ei hullun treenattu, vaan sellaiset lihakset, mitkä tulee kun harrastaa jotain pari kertaa viikossa. 180-190 cm. Saa olla vähän rasvaakin lihasten päällä, ei tarvii olla mikään kuivunut orava. Vatsalihasten pitää erottua (kun erottuvat itsellänikin).
Siis dynaamiset eikä staattiset epäluonnolliset möykkylihakset.
Kaljamaha runsaalla ryijyllä.
Irmeli57
Mihinkäs mun kommentti on hävinnyt??
Vastasin, että sellainen Jason Momoa roolien ulkopuolella.
Eli pitkä ja harteikas, miehekäs ja voimakas, mutta ei mikään promokuviin äärimmäisilleen pingotettu lihaskimppu.
Sellainen pitkänhuiskea italialaistyylinen! 🤩
Uimareilla ja uimahyppääjillä on upeat kropat. Tai no, uimahyppääjät ovat yleensä kovin lyhyitä mutta noin muuten. Itse olen löysä keski-ikäinen akankuvatus eli ihan pulleromiesten kanssa olen ollut suhteissa mutta tässä nyt kysyttiinkin sitä miehen ihannevartaloa.
Sopusuhtainen päällisin puolin, lihaskunto plussaa, empaattinen, kuunteleva, keskusteleva, toisia kunnioittava, hyvä suustaan ja kainaloltaan soppeli. Nuo nyt alkuun..