Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mukava ihminen
05.05.2022 |
Oletteko koskaan tavanneet ns kaikille mukavaa ihmistä joka on kaikkien jaloin ystävä mutta niin kauan kun he suostuvat olemaan jollain tavalla hänen alaisiaan ja hän saa määrätä asioista. Hän panostaa ihmisiin jotka ovat hyödyllisiä hänelle loppuja pitää hovinaan. Kahdestaan on ok mutta heti kun tulette kolmannen ihmisen kohdalle jolle hänellä on merkitys alkaa sinun alentaminen.
Kommentit (3)
Kaikki tollaset on kävelleet ohi tai siirtyneet seuraavaan.
Yhtä vedin turpaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen. Hänen nimensä on Marko. Hän on klassinen narsisti.