Onko vanhemmat miehet parempia sängyssä?
Kommentit (37)
Alle 30-vuotiaat parhaita. Kokemusta myös vanhemmista.
Riippuu ihan miehestä. Kaikki ei ole samanlaisa.
Jotku vanhat ukot jaksaa pitkään kun pääsevät vauhtiin. Nuoret taas pystyy useampaan kierrokseen
Parhaita ovat 27-37 -vuotiaat, joilla on jonkun verran kokemusta. Nuoremmat ovat vielä vähän epävarmoja ja herkkiä, vanhemmat taas alkavat olemaan setämiehiä epävarmalla erektiolla.
Riippuu miehestä, ei pelkkä ikä kerro sitä onko hyvä sängyssä vai ei.
Vähän vanhemmat osaa monipuolisemmin käyttää muutakin kuin heppiään
Mikäli ei seksi kiinnosta niin on.
Olen lopullinen vaihtoehto, kaikki ovat minun jälkeeni lepakoiksi alkaneet.
T: Hopeakettu
Vierailija kirjoitti:
Vähän vanhemmat osaa monipuolisemmin käyttää muutakin kuin heppiään
Päinvastoin, vanhemmat ovat yleensä hyvin yhdyntäkeskeisiä ja seksi loppuu siihen kun mies on saanut.
En oo kokeillut, mutta kiinnostais tietää joskus millaista se seksi ois nelikybäisen miehen kans.
N31
Vierailija kirjoitti:
Olen lopullinen vaihtoehto, kaikki ovat minun jälkeeni lepakoiksi alkaneet.
T: Hopeakettu
Olet siis huonouden ennätys kun vaihtavat sun jälkeen naisiin. Lopeta heti se naisten vikittely.
Vanhoilla miehillä on erektio- ongelmia ja eturauhasongelmia. Lääkkeillä saa erektion, eturauhaslääke estää laukeamisen. Ei ole vanha mies hyvä rakastaja.
Vierailija kirjoitti:
Alle 30-vuotiaat parhaita. Kokemusta myös vanhemmista.
Miksi?
Ap
Itsellä pitkäaikainen (yli 10 vuotta) kokemus nykyään jo 63-vuotiaan miehen kanssa, olen häntä reilu 10 vuotta nuorempi. Emme ole parisuhteessa, mutta tapailemme seksin merkeissä, käymme konserteissa ym. Hän tulee tosi nopeasti, tunnun kuulemma liian hyvältä, niin tiukalta. En voi myöskään ottaa suihin kunnolla ja pitkään, vaikka nautin siitä suunnattomasti ja se kiihottaa myös erittäin paljon. Hänellä on erittäin terhakka seisokki aina, mutta kestoa ei.
Kyllä kokemus tuo varmuutta ja etenkin jos takana on pitkiä parisuhteita missä harjoitusta on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vanhoilla miehillä on erektio- ongelmia ja eturauhasongelmia. Lääkkeillä saa erektion, eturauhaslääke estää laukeamisen. Ei ole vanha mies hyvä rakastaja.
Tossa puhut nyt yli 50 vuotiaista, ei 30-40 vuotiailla ole vielä noita ongelmia, ainakaan yleisesti
Yleensä sanotaan, että kun tuhansia tunteja jotain treenaa sen vasta osaa, niin hyvin, että pystyy soveltamaan ja kokeilemaan uusia juttuja. Sama pätee seksiin ja naisen orgasmien tuottamiseen. Hyväkuntoinen setämies jaksaa ja osaa keskittyä oleelliseen naisen tyydyttämisessä.
Kokemuksesta on usein hyötyä, mutta ei kaikilla