Miksi vaimojen pitää aina pahentaa tilannetta?
Jos on tiukka paikka elämässä esim. Rahassa tai muuten niin miksi sitä pitää aina pahentaa? Miksi sitä ei yritetä yhdessä korjata? T. Kyllästynyt
Kommentit (12)
Sinä olet ottanut tuloihisi nähden ihan liian monta vaimoa. Yritä nyt hankkiutua kalleimmista eroon ja jätä se kustannustehokkain jäljelle.
Kannatasko sun tiedustella asiaa niiltä vaimoiltasi?
Kyllä tämä monikossa toimii... Kertokaa muutkin ukot kokemuksia aiheesta. Ap
On minulla myös jalkavaimoja ollut.... Yhtä pahoja nalkuttajia. Ap
Niin no miesten suosimalla mököttämisellähän ne asiat itsekseen korjaantuvat.
Älä ota vaimoa - ei nalkutusta. Niin helppoa se on.
No voi ap poloa! Vaimo kiusaa ja kaikkea! Koita kestää, pidä vaikka mykkäkoulua hetki ja juo pari olutta. Kyllä sillä kaikki ongelmat menee ihan itsekseen piiloon.
Siksi, että meillä on erilliset taloudet. Jos mies sössii raha-asiansa, ei ole mun asia sitä korjata.
Huisii kirjoitti:
No voi ap poloa! Vaimo kiusaa ja kaikkea! Koita kestää, pidä vaikka mykkäkoulua hetki ja juo pari olutta. Kyllä sillä kaikki ongelmat menee ihan itsekseen piiloon.
Just noin tein eilen... Parempi olo heti. Nyt radioo kuuntelen ja vauvailen ovi kiinni vaimoilta
Älä yleistä. Ihan on kuule niitä rahanhussaajia miehissäkin.
Meillä on ollut yli vuoden rahallisesti ajoittain vaikeaa. On pitänyt ottaa lyhennysvapaata talolainaan, hakea lainan vakuutuksesta korvausta, karsia kuluja raakasti jne. Miehelle tapahtui töissä tapaturma ja aina saa jännittää koska vakuutusyhtiöstä tulee korvauksia. Etenkin alkuun tilanne oli vaikea ja pelkästään mun palkalla ei kaikkea makseta. Nyt mies on osa-aikaisesti töissä, että on edes palkka säännöllisenä tulona kun odottelee vakuutusyhtiöstä rahaa.
Nyt sitten on vääntö menossa siitä mikä on haittakorvauksen luokitus. Vakuutusyhtiön mukaan haittaluokka 1, mutta erikoislääkärin arvion mukaan 3. Vakuutusyhtiö pitää vammaa lievänä, mutta se ei sitä todellakaan ole vaan loppuelämän haitat ja kivut. Noiden haittaluokkien korvausten välillä on monen tonnin ero.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että meillä on erilliset taloudet. Jos mies sössii raha-asiansa, ei ole mun asia sitä korjata.
Minä en söisi raha-asioitani ja jos on jotain ongelmaa joudun minä aina korjaamaan asian.... Samoin vaikka ei ongelmaa ole niin se nalkuttamalla tehdään.... Aina on pärjätty.... T. Kyllästynyt ap
Kuinka monesta vaimosta sinulla on siis kokemusta?