Mistä, pienestäkin, asiasta olette tänään hyvillänne?
Minä siitä, että onnistuin tänään tekemään hyvänmakuisen aamukahvin. Kaadan niitä puruja aina silmämääräisesti ja usein tulee tervaa.
Kommentit (16)
Siitä, että oli ylipäänsä aamuksi kahvia.
Kiva ketju, iloitsen tästä. Tuli tässä mieleen, että itekin nukuin ihan hyvin ja kahvi oli hyvää, sain hampaat pestyä oksentamatta (poikkeus) ja hyvää ruokaakin on vielä. Saan tässä seurustella teidän kanssa ja asiat etenee johonkin suuntaan.
Huomenna on perjantai, ja kivaa ohjelmaa tiedossa (keikka). Viikko on mennyt nopeasti.
Asun keskellä Eurooppaa ja tänään tulee 20 astetta lämmin poutapäivä. Menen parin tunnin päästä rakkaaseen pieneen kahvilaan kirjan kanssa, syömään aamupalaa ja juomaan maailman parasta maitokahvia.
Kissa tuli aamulla kainaloon nukkumaan. Pian alkava palaveri on kivan työkaverin kanssa. Mies keitti aamupuuron ja haki pakkasesta mustikoita.
Mä pääsen tänään salille aamupäivällä rauhalliseen aikaan, enkä vasta illalla töiden jälkeen väsyneenä pahimpaan ruuhka-aikaan.
Nuorimmainen ehti taksiin ihan itse, ja meni pysäkille pyörällä (täällä maalla kun ei taksi tule hakemaan pihasta asti, niin lapset menevät sellaisen kilometrin verran pysäkille).
Koira varasti sipsipussin ja juostessaan karkuun tietenkin pudotteli sipsejä sieltä pussista laittalle pitkän vanan, kun se pussi oli ylösalaisin suussa. No, tähän ei ole mitenkään kivaa eikä hyvä. Mutta! Otin sen (tyhjän) pussin pois ja komensin koiran putsaamaan lattian - ja hyvin säntillisesti söi kaikki pikkumurusetkin pois matoltakin ;-D Se oli huvittavaa, ja vaikka hetkellisesti harmittikin se sipsipussin nyysiminen, niin se huvitus hyvin suoritetusta siivouksesta kyllä korvasti sen.
Tällaiset positiiviset ketjut ovat hyviä. Toivott. jatkuvat. Minä olen iloinen siitä, että heräsin pirteänä klo 7, olen juonut aamukahvin rauhassa ja nyt suunnittelen päivän ohjelmaa. Olen jo työeläkkeellä, joten vapaa ajan käytön suhteen. Oikein mukavaa ja iloista päivää kaikille!
Siitä että PS kannatus noussut ja SDPn laskenut
löysin litran verran käpyjä suuresta pudonneesta männynoksasta. Kesällä on metsänkylvöä edessä ja kiva saada omia siemeniä ostosiementen lisäksi
Vierailija kirjoitti:
Asun keskellä Eurooppaa ja tänään tulee 20 astetta lämmin poutapäivä. Menen parin tunnin päästä rakkaaseen pieneen kahvilaan kirjan kanssa, syömään aamupalaa ja juomaan maailman parasta maitokahvia.
Tästä tuli kyllä todella iloisia muistoja mieleen ja hyvä olo. Muistan Pariisin ajoilta ne ihanat aamut ja aamiaiset kahvilassa. Maitokahvia, croissant ja kirja kädessä.
Aurinko paistaa, olo on hyvä. Lähden kohta töihin. Eli normi rutiini, jokapäiväistä pikku touhuilua jota en vaihtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli kyllä todella iloisia muistoja mieleen ja hyvä olo. Muistan Pariisin ajoilta ne ihanat aamut ja aamiaiset kahvilassa. Maitokahvia, croissant ja kirja kädessä.
Oui!
Nyt kun olen eläkkeellä, voin näistä keleistä nauttia ihan koko ajan. Mutta heinäkuussa Suomeen, totta vie!
Nenä ei vuoda enää yhtään niin paljon kuin eilen.
(Kevätflunssa iski... korona on sairastettu jo aiemmin tänä keväänä, ja kotitesti oli eilen negatiivinen).
Nukuin erittäin hyvin viime yönä! Harvinaista herkkua!