Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsuuko teidän vanhemmat/appivanhemmat teitä kylään?

Vierailija
05.05.2022 |

Kahville tai syömään, auttamaan jossain tai muuta vastaavaa?

Meidän ei. Äitini on kuollut, ja isällä on ollut uusi puoliso ja pitkään ja he elelevät lähinnä keskenään. Isäni käy joskus meillä.

Miehen vanhemmat ei koskaan kysy meitä kylään. Mies joskus käy lasten kanssa, soittaa etukäteen että sopiiko jos tullaan ja useimmiten on sopinut. Mutta eivät itse ole aktiivisia. Olen alkanut miettiä tätä vähän suru puserossa, kun ei meillä ole perheenä muutenkaan mitään yhteisiä ystäviä yms. Miehen siskot on samanlaisia kuin appivanhemmat.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhemmat syyllistää, marisee ja mankuu. Muuttivat itse hornan tuuttiin pieneen asuntoon (joka on yhtä likainen kuin edellinenkin) ja nyt meidän pitäisi mennä sinne koko ajan "auttamaan".

Vierailija
2/2 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan jo itse appivanhempia ja asutaan maalla. Stadissa asuva pariskunta tulee kahville, kun täällä päin ajelevat. Sovitaan etukäteen. Lapsiperhe käy joskus kahvilla myös sovittuna ajankohtana.

Siitä on jo vuosia, kun syötiin meillä kaikin. Pari vuotta sitten syötiin kesällä muualla yhdessä. Ja nyt suunnittelen tälle kesälle taas jonkinlaista näkemistä ruokailun merkeissä. Lapsiperhe on joskus syönyt meillä jouluna, mutta aikataulut eivät oikein osuneet yksiin ja ruokaa meni aika vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan