IL kertoo että festareita perutaan ennätysvauhtia
Liian korkeat keikkapalkkiot? Ihmiset kyllästyneet artisteihin joita muutenkin näkee joka toisessa tv-ohjelmassa pöllttämässä milloin mistäkin?
Korkeat lipun hinnat?
Itse en oikein keksi yhtäkään syytä miksi mennä festareille tuhlaamaan viikonloppua tms
Kommentit (149)
Joo ei kiinnosta tippaakaan! Näitä vesaloitaja ja kumppaneita on nähty telsussa ihan liikaa koko koronan ajan. Evvk
Jep, eiköhän Popeda ole jo nähty.
Ihmisillä ei ole varaa kun kaikki nyt niin kallista, ei uskalleta ostaa ajoissa lippuja jos taas perutaan koronan varjolla tai sitten markkinointi ei ole ollut toimivaa. Liputkin on törkeän hintaisia nykyään.
Jos ei ole tarpeeksi ennakkomyyntiä lipuilla, niin nykyään on matalampi kynnys vetää töpseli seinästä ja perua keikka.
Jostain luin, että ennakkoliput ei nyt oikein myy, ihmiset ei kai uskalla ostaa lippuja ennakkoon ja se tarkoittaa sitä, että festarijärjestäjillä ei ole rahaa kiinnittää artisteja ja tehdä muitakaan juttuja, mihin pitäisi sitä rahaa löytyä jo etukäteen. Siinäpä sitten ollaan kierteessä.
Se varmaan on ettei niin kiinnosta enää. On huomattu että sen rahan voi käyttää parempiinkin asioihin. Taloustilannekin tietysti vaikuttaa kun ei tedä mitä tulevaisuus tuo kun pahasta lamasta uhkaillaan.
Stigin kobratanssit nähty sataan kertaan, niin useasti että alettu jo vihaamaankin
Samat Apulannat ja Ellinoorat ja Skrillexit niissä, eihän jotain Provinssia erota jostain havaiji-paitaisten edm-veetien pippaloista enää mikään... niin tylsää ja latteaa.
Ei uskalla ostaa lippuja ennakkoon jos tulee se koronan 379 aalto ja kaikki perutaan taas.
Mua kyllä kiinnostaisi mennä yksille festareille tänä kesänä, ne on mun kotikaupungissa. En kuitenkaan aio ostaa vielä lippua, koska jos se perutaan, niin kauhea vaiva ja häslinki saada rahansa takaisin. Katson myös millainen ilma silloin on, mä olen liian vanha seisomaan kaatosateessa, mutavellissä.
Jos joka festarilla on samat artistit ja ne samat artistit tuppaa olemaan myös jokaisessa telkkarin musiikkiohjelmassa artistivieraana niin taitaa tulla kyllästyminen jo ennen kuin päästään sinne festareille asti. Lisäksi miksi mennä monille festareille kun sen konsertin näkee jo yhdessä. Lisäksi monilla on vajausta ulkomaanmatkailussakin joten tässä matkailu kilpailee festarien kanssa.
Näistähän se ensimmäisenä karsitaan kun kaikki on niin kallista ettei rahat riitä mihinkään enää.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä kiinnostaisi mennä yksille festareille tänä kesänä, ne on mun kotikaupungissa. En kuitenkaan aio ostaa vielä lippua, koska jos se perutaan, niin kauhea vaiva ja häslinki saada rahansa takaisin. Katson myös millainen ilma silloin on, mä olen liian vanha seisomaan kaatosateessa, mutavellissä.
Tämä. Ostaa sitten lähempänä jos on rahaa, ilmaa ja festari järjestetään.
Nykynuorisohan näkee ne festariartisti ihan kotisoffalla sitä älylaitetta räpläämällä. Ei tartte lähtee notkumaan kylille, siellähän voisi vaikka saada uusia ystäviä irl. Apuva!
Ei paljon kiinnosta mikään lökäpöksyporukka jotka tuuttaa musiikkinsa muistikortilta ja räppää siihen päälle moottoriturvillaan jotain sekavaa👎
Festareista hävinnyt se jonkinlainen aitous.
Yrittävät tehdä niistä liian hienoja tapauksia ja musiikki suunnattu joillekin alakoululaisille.
Ruisrock sais vaihtaa nimensä muotoon ruispop
porinjazzeista puhumattakaan. Rahastuksen maku joka paikassa. Ysärifestareita ikävä.
Ei kannata ennakkoon ostaa, vasta lähempänä. Yleinen hintataso nousee vielä rajusti ja festareita voidana helposti perua. Hirveä tuska saada rahojaan takaisin.
Kyllä liput myy mutta vasta muutama päivä ennen festareiden alkua jolloin voi olla verma, että ne järjestetään. Kyllä ihmisiä edelleenkin kiinnostaa livemusiikki
Nyt on mahdollista lähteä ulkomaille ja vaikka siellä festareille. On vähän eri luokan artisteja esiintymässä.
Kyllästyminen & korona-aikana vieroituttiin näistä vanhan ajan huvituksista. Jotain muuta tulee tilalle.