Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidempi mies ei ole aina vahvempi

Vierailija
04.05.2022 |

Tämä on monista videoista, jossa näkyy kun lyhyempi ukko dominoi pidempää ukkoa ja näyttää kuka on alfa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllätä, sillä kyllähän mä Roni Backia vastaan pärjäisin tappelussa.

T: 170cm pitkä mies

Vierailija
22/25 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmetin alfamies. Mies kuin mies. Kierrän kyllä kaukaa yhtään väkivaltaisuuteen taipuvat miehet. Ja onko se ihme, jos lyhyempi painavampi ja lihaksikkaampi mies on vahvempi kuin laiha ja pitkä honkkeli? Valoja päälle nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkä nainen, enkä kaipaa mitään turvaa miehestä, osaan kyllä pitää itsestäni huolen. Fyysistä vetovoimaa sen sijaan kaipaan, ja sitä en itseäni lyhyemmistä miehistä valitettavasti löydä. Pitkä mies on seksikäs.

Pidät siis miehestäsikin huolen kun lyhyempi alfa käy päälle?

Sori vaan, mutta sellainen tyyppi, joka randomisti käy päälle, ei ihmisyhteisössä koskaan voi olla alfa. Eläimillä ehkä.

Joo mut tän toteaminen ei nyt kuitenkaan ratkaise sitä tilannetta.

Ratkaisee se sikäli, ettei kuvailemasi kaltaista ihmistä ole olemassa.

Lähinnä yllättäen päälle saattaa tulla sekakäyttäjä tai muuten vaan psykoottinen yksilö. Tällöin parasta on valita toinen reitti, koska heidänlaisensa yleensä tunnistaa jo askelluksesta.

Vierailija
24/25 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkä nainen, enkä kaipaa mitään turvaa miehestä, osaan kyllä pitää itsestäni huolen. Fyysistä vetovoimaa sen sijaan kaipaan, ja sitä en itseäni lyhyemmistä miehistä valitettavasti löydä. Pitkä mies on seksikäs.

Riittääkö kaikille naisille pitkä mies? Moni kun ottaa itelleen 20-30cm lyhyemmän naikkosen. Voitko enää leikkiä prinsessaa korkokenkiesi kanssa?

Itselleni käy kyllä pitkä nainen. Ei kiinnosta normit. Ihastun ihmiseen, enkä koristeeseen.[/quote

Pitkä nainen täällä taas. Ei mulla ole minkäänlaista tarvetta leikkiä prinsessaa. Korkokenkiä voin kyllä mainiosti käyttää myös itseäni lyhempien miesten kanssa.

Sille joka kysyi suojelenko miestänikin lyhyiden "alfa"miesten hyökkäykseltä totean vain, etten hakeudu niin junttiin seuraan, että olisi minkäänlaista päällehyökkäyksen vaaraa.

Vierailija
25/25 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyyke kertoo enemmän siitä kumpi on vahvempi persoona. Ei se pituus.