Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt mua alkoi pelottaa uusi raskaus, kun takana yksi sektio!! :/

Vierailija
09.10.2006 |

Toisessa ketjussa peloteltiin, kuinka istukka saattaa kasvaa arven päälle, irrota ennenaikaisesti jne. Kamalaa! Haluaisin vielä yhden lapsen, mutta pitääkö minun käydä lääkärin juttusilla ennen sitä? Näkeekö lekuri esim. ultralla mikä on haavan tilanne kohdussa ym? Iski ihan kamala pelko...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi ensimmäistä on syntynyt normaalisti alakautta ja kolmas sektiolla? Onkohan sillä mitään vaikutusta?

ap

Vierailija
2/5 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty kaksi sektiota.. (puolitoistavuotta väliä)Kaikki meni tosi hyvin ja toisesta sektiosta toivuin jopa nopeammin kuin ekasta. Kai ne tuollaiset komplikaatiot on äärimmäisen harvinaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni sai kahden sektion jälkeen ehdottoman kiellon raskauksille, koska kohdun seinämä oli mennyt liian ohueksi. Mutta tuo on kovin yksilöllistä, joillain kohtu kestää enemmän, toisilla vähemmän.

Vierailija
4/5 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain eka lapsen normaalisti alakautta ja toisen sektiolla. Seuraavaa aloin odottaa vähän reilun vuoden päästä sektiosta ja oikein hyvin sujui raskaus ja synnytys, kuten seuraavakin. Viidennenkin odotus sujui loistavasti, mutta hän syntyi taas sektiolla. Sen jälkeen lääkäri vain sanoi, että kuudes syntyy sitten taas sektiolla, koska kahden sektion jälkeen ei pysty enää normaalisti synnyttämään.

Vierailija
5/5 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän äidin, joka on sektioitu 9 kertaa - ilman ongelmia. Ja sitten on siskoni, jonka kohtu kesti kaksi sektion jälkeistä raskautta - seuraavan sektion yhteydessä kohtu repesi lopullisesti hajalle.