Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on tilillä ainoastaan 40.000e ja olen jo 39v. Mitä ajattelet tilanteestani?

köyhä nainen ?
04.05.2022 |

Onko tämä normaali tilanne ikäiselleni? Velaton omistusasunto on. Perintöjä ei tulossa.

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että tuon ikäisenä pitäisi jo ymmärtää, että rahojen makuuttaminen pankkitilillä ei ole millään tasolla kannattavaa. Pankkitilillä pidetään vain käyttövarat. Loput sijoitetaan. Toki, jos kyseessä on ns. puskuritili sitten summa on ok. 

Mihin arka sijoittaja voisi sijoittaa?

ap

Vierailija
62/97 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tyhmä, joka pitää tilillään noin paljon rahaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeenjäänyt talousasiossa. 

Vierailija
64/97 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi saada sen verran tuottoa sijoituksille vuoden aikana, että kattaisi toimeentulotuen perusosan joka kuukausi eli 514,82e/kk x 12, jos sattuu tulemaan karenssi. Tähän vielä laskee, että asumistuki lähtee kanssa alta pois noilla tuotoilla niin mikähän summa pitäisi olla sijoitettuna? Puhutaan kuitenkin jostain kymppitonnin vuosittaisesta summasta. Mikä pääoma tuottaa kymppitonnin puhtaana per vuosi?

Siis haluat osinkoja.  Tarvitset korkean osingon osakkeita noin 150 000 eurolla vähintään mieluiten 200 000e:lla

Vierailija
65/97 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että ei voisi vähempää kiinnostaa sun tilanne.

Ja jos tuntisin sut niin sun tilillä oleva summa olisi vähiten kiinnostava asia susta.

Vierailija
66/97 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että tuon ikäisenä pitäisi jo ymmärtää, että rahojen makuuttaminen pankkitilillä ei ole millään tasolla kannattavaa. Pankkitilillä pidetään vain käyttövarat. Loput sijoitetaan. Toki, jos kyseessä on ns. puskuritili sitten summa on ok. 

ap

Indeksirahastoihin. Siinä on keskimääräinen tuotto noin 7% vuodessa. Mutta ei nyt, nyt ei kannata laittaa mihinkään vaan odottaa ainakin 6kk

Vierailija
67/97 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 55 v. , tilillä 86 , velkaa 88 000 , omakotitalo muuttotappiokunnassa, perintöjä ei ole tulossa, pitäskö ampua itsensä?

Vierailija
68/97 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Indeksirahastoihin. Siinä on keskimääräinen tuotto noin 7% vuodessa. Mutta ei nyt, nyt ei kannata laittaa mihinkään vaan odottaa ainakin 6kk

Miksi ei nyt? Voisiko joku selittää tyhmälle aloittelijalle. Maailman tilanteesta johtuen toki, mut tarkemmin selittäen kiitos.

Vierailija
69/97 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on sulla vaan tilillä eikä sijoitettuna pidän sua aika tyhmänä.

Vierailija
70/97 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi ei nyt? Voisiko joku selittää tyhmälle aloittelijalle. Maailman tilanteesta johtuen toki, mut tarkemmin selittäen kiitos.

Se sijaan että odotat meiltä yksityisopetusta lainaa kirjastosta Saarion kirja nimeltä Kuinka sijoitan pörssiosakkeisiin ja lue kuule ihan ite.

Itse mekin olemme nämä jutut opetelleet.

Te milleniaalit kuvittelette saavanne kaiken tiedon ilmaiseksi.

Vierailija
71/97 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
72/97 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu..

Vierailija
73/97 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että arvostat vain kylmiä arvoja. Ei jatkoon.

No mitähän arvoja tällainen ennakkoluuloinen tuomari itse arvostaa?!

🤣🤣🤣

Ohis

Vierailija
74/97 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko sinä tässä pari päivää sitten insinööri jolle tuli tilille parin päivän päästä liki viistoista donaa.

Mitä olette mieltä tästä.

Vierailija
75/97 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, ecvvk

Vierailija
76/97 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
77/97 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustellaan lisää minun ja muiden vastaavasta tilanteesta, keillä ei siis ole paljon säästöjä ikään nähden.

ap

Vierailija
78/97 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
79/97 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko sinä tässä pari päivää sitten insinööri jolle tuli tilille parin päivän päästä liki viistoista donaa.

Mitä olette mieltä tästä.

Hep, se olen minä! Huomenna tulee rahat.

Vierailija
80/97 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän