Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ja miten jotkut instassa jaksavat kommentoida tuntemattomien julkaisuja

Vierailija
04.05.2022 |

"onpa ihanaa", "wau", "näyttääpäs kivalta".

Mikä näiden pointti on?

Eikö pelkkä tykkäys riitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa tukea ihmisten tilien näkyvyyttä ja saada näkyvyyttä omalle tilille, tykkäys ei riitä vaan algoritmi edellyttää kommentin kirjoittamista/julkaisun uudelleenjakamista/ tallentamista.

Itseäni ihmetyttää se että julkisia tilejä pitävät ihmiset saattavat laittaa viestiä perään nähtyään että olen katsonut heidän tarinoitaan tai tykännyt jostain jutusta, että kuka olen ja miksi katson heidän juttujaan :D

Vierailija
2/5 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidän näkemästäni jostain syystä enemmän kuin tavallisesti, niin mieleläni ilmaisen sen myös kommentilla. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa omalle tililleen seuraajia, muiden tilien aktiivinen kommentoiminen edistää asiaa.

Vierailija
4/5 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa omalle tililleen seuraajia, muiden tilien aktiivinen kommentoiminen edistää asiaa.

Joo, olen saanut seuraajia, ainakin jollain tasolla. Olin sunnuntai-maalari ja laittelin töherryksiäni näkyviin. Aina niitä joku "tykkäsi" ja siitä sitten kävin katsomassa ja seuraamassa hänen juttujaan.

Olen oppinut paljon tekniikoista sillai, ja enää en töherrä, on jo vähän parempia. Sillai oppii kans! Seuraamalla j atykkäämällä.

Vierailija
5/5 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tykätäkään? Onko se joku kuittaus että hei olen nähnyt julkaisusi vai mitä symboloi?

En ole koko sovelluksessa kun ei vaan jaksa muiden asiat kiinnostaa niin paljoa että kuittailisin niitä nähneeni.

Tykkäysominaisuus merkitsee nimenmukaisesti sitä että sillä voi ilmaista tykkäävänsä julkaisusta. Miksi sinä tervehdit ihmisiä? Mitä haluat sillä sanoa, miksi sinua kiinnostaa osoittaa muille että olet huomannut heidät? Mikset vain kävele mykkänä ilmeettömänä ohi? Miksi sinua kiinnostaa liehitellä ihmisiä osoittamalla heille huomiota?