Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heittoaisa,kannattaako ottaa??

09.10.2006 |

Esikoisen kanssa sitä kaipasin,mutta toimeen tultiin.Nyt mietin uusia vaunuja valitessa,ottaisinko sen kuitenkin,maksua tulee 50e enemmän..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottamaan kuitenkin tuon heittoaisan Brio Noviimme.Hyvältä vaikuttaa ja uskon että sitä tullaan käyttämään.

Vierailija
2/12 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintaeroon nähden hyöty on kyllä niin suuri, että ei sen takia kannata jättää heittoaisaa ottamatta. Tosi kätevä kun aurinko paistaa, ei tarvi välttämättä lapsella aurinkolaseja ja muita virityksiä kun voi kääntää aisaa tarpeen mukaan. Meillä ainakin ollut TOSI kovassa käytössä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo heittoaisa on ominaisuus, josta en mistään hinnasta luopuisi. Tosi kätevä juuri esim. auringonpaisteen suhteen, kun lapsen saa käännettyä suorasta porotuksesta pois. Sama tuulisella säällä. Meillä taapero tykkää toisinaan katsella menosuuntaan lenkillä ollessa, mutta toisinaan taas äidin kasvot miellyttävät enemmän =) Tosi nopea kääntää, eikä tarvi ähertää kantokopan kääntämisen kanssa.

Vierailija
4/12 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan se tietenkin on helppokäyttöinen ja toimiva. Meillä on sekä yksösissä että tuplissa, pois en vaihtaisi kummistakaan.

Vierailija
5/12 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahduttais hissiin muuten. Bussissakin vie vähemmän tilaa, kun aisan voi heittää toiselle puolelle. Lennossa voi vaihtaa työntösuunnan vaikka auringon paiston tai tuulen mukaan.

Vierailija
6/12 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei sitä vaunuissa ole ja olenkin monesti todennut, että jos nyt jotain saisin niissä muuttaa niin ehdottomasti haluaisin heittoaisan!

Vierailija
7/12 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käännä aisaa juuri koskaan, mutta mies (joka tosin vaunuilee/kärryttelee äärimmäisen harvoin), vaihtaa suuntaa melkein joka ajelulla. Tämä(kin) kuuluu ilmeisesti sarjaan " makuasioita" .

Vierailija
8/12 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on heittoaisa kärryissä, ja vain pari kertaa suuntaa on vaihdettu lennosta. Kun vauva oli pieni, oli hän aina kasvot työntäjään päin, ja nyt kun hän on isompi, on hän aina nokka menosuuntaan. Me lenkkeillään paljon, mutta en ole kokenut aurinkoa, tuulta tms. häiritseviksi - ja sitäpaitsi, nykyinen iso vauva protestoi tosi lujaa, jos joutuu katselemaan tylsää äitiä, oli sää mikä tahansa.

En siis maksaisi lanttiakaan tästä ominaisuudesta, mutta ymmärrän kyllä, että jollekin heittoaisa voi olla tärkeä juttu.

Vierailija
9/12 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei tuule, sada, paista lapseen eli vaunuja ei esimerkiksi tarvitse raahata nurinpäin perässä. Moneen hissiin olisi jäänyt mahtumatta ellei heittoaisaa olisi ollut.

Isompana lapsi on tykännyt osallistua äidin ja kaverin juttuihin istumalla ihan kasvot työntäjään päin. Ja moni viihtymisongelma on ratkaistu aisaa kääntämällä.

Heittoaisa tuo himpun verran lisää painoa ja leveyttä rattaisiin, mutta todella vähän. Suosittelen :)

Vierailija
10/12 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ajatellut että otan heittoaisan juuri niistä syistä joita edelliset kirjoittajat ovat kehuneet mutta kauppias huomautti tavarakorin syöttöaukon pienentyvän heittoaiasa ominaisuuden kanssa. Ja koska itse käyn kaupassa vaunujen (tai ergon) kanssa niin tavarakorin helppo käyttö oli minulle tärkeämpi ominaisuus kuin heittoaisa niin jätimme heittoaisan pois.

Vaunut brio kompi

Nyt täytyy mennä poika heräsi

Mrs.K

Vierailija
11/12 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjä katsoi minua ja sanoi, että ei suosittele minun kokoiselleni heittoaisaa. Olen siis 162 cm ja joutuisin kuulemma työntämään vaunuja hartiat ylhäällä, jolloin tulisi hartiaongelmia. Ostimme siis Brion Novat ja tämän vuoksi ilman heittoaisaa. Jos kukusuuntaa haluaa vaihtaa, niin aika näppärästi se näytti käyvän nykyisissä rattaissa ilman heittoaisaakin. Kannattaa siis huomioida työntäjän ergonomia myös. Itselle tämä ei olisi tullut mieleenkään...

Vierailija
12/12 |
10.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta useinhan rattaissa on sekä heittoaisa että säädettävä työntökorkeus. Eihän silloin voi olla mitään ongelmaa työntökorkeudessa -oli sitten heittoaisaa tai ei, jos työntökorkeutta voi kuitenkin säätää?

Meillä heittoaisalliset Teutonian Mistralit ja kaverilla heittoaisattomat Teutonian Rockyt ja kyllä niissä ainakin on työntökorkeus ihan sama, jos se on samaan kohtaa säädetty.