Kokemuksia eliittikumppanista?
Tinderissä olen nyt muutaman kuukauden pyörinyt, mutta vastaan on tullut lähinnä seksiä etsiviä. Harkitsen profiilin tekoa eliittikumppaniin, mutta haluaisin kokemuksia ennen kuin alan maksamaan siitäkin. Onko siellä noin 40v miehiä? Haluaako he pääsääntöisesti löytää sen yhden oikean vai onko sielläkin useimmat hakemassa vaan jotain fwb säätöjä?
Kommentit (14)
Eiköhän eliittikansalaiset löydä kumppanin ihan ilman mitään seuranhakupalveluitakin.
En siis taida eliittiin kuulua, kun ei potentiaalisia ehdokkaita ole tullut vastaan. Okei, teidän mielestä on siis yhtä huono vaihtoehto kuin tinderikin. Onko olemassa muita sovelluksia mistä löytäisi vakavissaan olevia miehiä?
Ei ole yhtä huono vaihtoehto kuin Tinder. Siellä on se kyselylomake. Se karsii ne kaikki Tinderin lääh puuh sulla on hyvä pylly -tyypit pois.
En ole itse ollut, mutta kaveri löysi sieltä heti miehen. Täysin taviksia ovat molemmat.
Parastahan ois, jos menisit ulos ja hakisit seuran livenä. Esim. keikoille tai muuten vaan johonkin kivaan baariin istuskelemaan.
Yksi kaveri oli siellä, ei mielestäni siellä vaikuttanut olevan sen kummoisempi (mies)tarjonta kuin Tinderissäkään; kai niillä keskimäärin oli akateeminen loppututkinto tms mutta tosiaan ei sieltä ukkoa löytynyt.
Mun kaveri löysi miehen Eliittikumppaneista. Naimisissa ja kaksi lasta. Ihan taviksia molemmat.
Vaikka nimi antaa ymmärtää eliittistä niin et semmoiseksi muutu vaikka sinne vaihtaisit
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtä huono vaihtoehto kuin Tinder. Siellä on se kyselylomake. Se karsii ne kaikki Tinderin lääh puuh sulla on hyvä pylly -tyypit pois.
En ole itse ollut, mutta kaveri löysi sieltä heti miehen. Täysin taviksia ovat molemmat.
Eikös se ole epärehellistä ja harhaanjohtavaa markkinointia, että taviksia päästetään eliittipalveluun? Kun pitäisi olla astronauttikirurgeja vain?
Ei mulla mikään akateeminen tutkinto ole vaatimuslistassa. Olisi vaan kiva löytää mies, joka haluaisi jakaa yhteistä arkea.
Alkoholia En itse käytä ja toivoisin ettei mieskään tai jos käyttää niin vähäisissä määrin. Eli baareista mun ei nyt ainakaan kannata aloittaa etsintää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole epärehellistä ja harhaanjohtavaa markkinointia, että taviksia päästetään eliittipalveluun? Kun pitäisi olla astronauttikirurgeja vain?
Ei varmaankaan ollut riittävästi astronauttikirurgeja vailla seuraa? Tuppaavat löytämään tasoisensa puolison opintojen ja työn puitteista.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholia En itse käytä ja toivoisin ettei mieskään tai jos käyttää niin vähäisissä määrin. Eli baareista mun ei nyt ainakaan kannata aloittaa etsintää.
Ap
En tarkoittanut niitä lähiöbaareja, vaan keskustojen olohuonemaisia baareja. Ei me olla enää 90-luvulla, vaan 2020-luvulla. Aika moni juo vain alkoholittomia juomia, teetä, kahvia yms. eikä ördää tai kännää. Olisihan se vähän rankkaa käydä vaikkapa 3-4 kertaa viikossa katsomassa keikkoja, jos joka kerta pitäis vetää viinaa.
Ehei. Tervetuloa nykyaikaan!
Minun noin 45 v kaveri löysi sieltä kumppanin, minulle se mies ei kelpaisi mutta kaverille kelpaa, nyt minä puhun vain ulkonäöstä, en muuten tunne tyyppiä.
Se on ihan höpö palsta. Automaattivastauksia, eikä voi itse ottaa aina kehenkään yhteyttä, vaan joku muka ottaa sinuun itse yhteyttä.
Täysi rahastussampo. Oli ainakin silloin, kun melkein kymmenen vuotta sitten, sitä kerran kokeilin.
Sittemmin kumppani löytyi livenä, todellisesta elämästä.
Se on aivan tuurinpeliä, että löytää noilta deittipalstoilta samanhenkisen, fiksun kumppanin.
Et taida tietää miten nuo palstat oikeasti toimivat?
Onnea vaan, mut älä maksa mitään.