Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muiden nuoret ovat niin aktiivisia ja osallistuvia

Vierailija
02.05.2022 |

Tuntuu kurjalta, kun oma teini ei tee yhtään mitään eikä oikein pärjää missään, vaikka ollaan yritetty tukea.
Lapsen luokalla moni harrastaa vapaaehtoistyötä ja ohjaa erilaisia kerhoja, on mukana politiikassa, ohjaa harrastusryhmiä ja urheilee tavoitteellisesti.
Kaikki myös hyviä koulussa vaikka osalla lapset amiksessa.
Oma teini (15v) vain pelaa eikä mikään kiinnosta, pitää kaikkea harrastamista ja tavoitteellista toimintaa turhana ja on muutenkin kehityksessä jotenkin jälkijunassa.
Nämä muut seurustelevat, tapaavat ystäviään vapaa-ajalla ja elävät muutenkin normaalia sosiaalista elämää.
Omani ei tee yhtään mitään eikä mikään muu kuin pelit kiinnosta.
Ei edes pelaa netissä joukkuepelejä vaan jotain kämäisiä mobiilipelejä ja roikkuu keskustelupalstoilla, varmaan täälläkin.
Terveisiä jos luet tätä.
Miten saisin tuota aktivoitua?
Ei hakenut edes kesätöitä ja keskiarvolla ei tule pääsemään oman kunnan lukioon, menee naapurikuntaan pienempään lukioon ja tuskin jaksaa siihenkään sitten panostaa.
Olen ihan loppu ja kateudesta vihreä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on jo iso nuori, päättää itse harrastuksistaan.

Vierailija
2/11 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on aika paljon. Ja jäävät sitten vanhempien riesaksi loppuiäksi, kun oman elämän rakentaminen ei kiinnostele yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä harrastus ja sillä voi nykyään tienata ihan yhtä hyvin kuin politiikassa.

Vierailija
4/11 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannusta tubettaa...

Vierailija
5/11 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin teininä myös kiinnostunut ns. vääristä asioista. Se johtui vanhempieni huonosta kasvatuksesta, sekä äitini mitätöinnistä ja vertailusta nimenomaan muihin. Katso peiliin.

Vierailija
6/11 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneeseen kadonnut

Vierailija
7/11 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali teini, varmaan harrastaa kotona jotain omia juttuja ja käy vaikka kävelyllä, muut asiat löytyvät joskus aikuisena mahdollisuuksien mukaan (raha). Minusta tuo on unelma, ettei säntäile sinne tänne ja ole aina jossain kerhossa aivopestynä. Älykäs. Ystävät varmaan kelpaavat hänelle jossain kohtaa ja niitä ehtii saamaan myöhemminkin. Turhaa panikointia.

Vierailija
8/11 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktivoinnilla on paha kaiku.

Vierailija
9/11 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks kaveri on tuollainen ap:n tyylinen. Vertasi aina lapsiaan muihin ja hoki, ettei niistä mihinkään ole. Sanoin, että anna nyt rauhassa niiden kasvaa, ihan normaaleilta vaikuttavat. No, nyt ovat yliopistotutkinnon suorittaneita, normaaleja työssäkäyviä ihmisiä. Äitinsä vain vieläkin ihmettelee, että miten niistä jotain tuli sittenkin :D.

Vierailija
10/11 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotapa vaan kun se politiikka imaisee ne muksut mukanaan.

Jää koulunkäynti kakkoseksi eikä niissä piireissä todellakaan mitään puhtaita pulmusia olla.

Itsekin päädyin seurustelemaan sitä kautta isääni vanhemman valtuutetun kanssa ja siinäpä menikin välit perheeseen.

Jos olisin ollut kaukaa viisas, olisin pysynyt näistä piireistä kaukana.

Jatkuva stressi eikä ole aikaa enää tehdä oikeasti kivoja juttuja.

Mies on rakas mutta muuten on rankkaa.

N22

Vierailija
11/11 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille sähkökitara ja kunnon kaappi. 100 wattinen marsu ja 4x12.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi