Milloin olet viimeksi syönyt sushia?
Kommentit (46)
Christiiina kirjoitti:
Perjantaina. Nam.
Myös perjantaina
Eilen, toissapäivänä ja sitä edellisenä päivänä. Käytin hyväkseni K-marketin sushitarjouksen ja kun en osannut päättää makua, otin kaikkia kolmea makua itselleni ja siipalle. Edellisen kerran em tarjouksesta en ennättänyt saada kuin yhtä makua, joten tätä tarjousta odotettiin kieli pitkällä. Kaupan normivalikoimassa niitä ei ole.
Varmaan ainakin pari viikkoa sitten viimeksi, liian kauan ollu jo ilman😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan.
Ajattelitko maistaa?
Olen eri, mutta samassa tilantessa.
Olisin kiinnostunut maistamaan jos eivät olisi niin kalliita ja mielikuva niistä ei olisi jotenkin.. hankalasti syötävä elitistinen ja yliarvostettu kalanpala täytteellä.
Enkä viitsi mennä ostamaan vain yhtä tai kahta sushia kun muut ostaa 30 kpl megabokseja kun vanhat tekijät.
Kun ostan 12 palaa, hinta on reilu 8 euroa. Ei ole minusta kallista. Ja jos se on sinusta liikaa, osta tosiaan se viisi palaa. Ei maksa paljoa. Mutta katso, että ostat hyvästä paikasta. ap
Tänään söin sellaisen karkkirasian, jossa karkit oli tehty sushien näköiseksi. 3/5.
Eilen maistelin peiton alla jotain sillin tuoksuista. Olikohan se sitä sushia?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan maistanut enkä maista. On jotenkin niin vastenmielistä. Raakaa kalaa, riisiä ja mausteita.
Raakaa kalaahan ei ole mikään pakko sushissa syödä. Riisiä ja mausteita kyllä.
Pari vuotta sitten. Tykkään kyllä, en tiedä miten noin pitkäksi onkin tuo aika venähtänyt. Mun mies ei tykkää, ehkä siksi niin harvoin syön ja nyt korona-aikana ei voinut kavereidenkaan kanssa käydä sushiravintoloissa.
Noin 2 viikkoa sitten laspseni lapsieni kanssa itis.
Eilen. Sushibuffetissa ei ole paha hinta. Saa syödä niin paljon kuin haluaa ja muut päälle mitä halua, juomat ja jälkkärit.
Elokussa 2018. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta.
Ennen tätä raskautta, taisi olla lokakuussa kun kyläiltiin Etelä-Suomessa ja käytiin siskoni kanssa syömässä. Sushia ei onneksi ole niin tehnyt mieli tässä raskaudessa, mutta wakame-salaattia himoitsen aivan liikaa. En malta odottaa, kun pikkuinen kesällä syntyy ja saa syödä wakame-salaattia sellaisenaan tai vaikka pokekulhossa.
Nehän myydään bokseissa,. Ainakin meidän kaupassa. Raaka kala on vaarallista syödä. Sitä ei saa yhtään säilyttää. Vähän tyhmää osta kaupsasta kästeltyä raakaa kalaa. Toisten tekemänä en syö. Kala kuuluu paistaa. Enhän minä syö raakaa jauhelihaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Nehän myydään bokseissa,. Ainakin meidän kaupassa. Raaka kala on vaarallista syödä. Sitä ei saa yhtään säilyttää. Vähän tyhmää osta kaupsasta kästeltyä raakaa kalaa. Toisten tekemänä en syö. Kala kuuluu paistaa. Enhän minä syö raakaa jauhelihaakaan.
No miten sinä kalat tuot merestä tai järvestä, jos et niitä säilytä yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaaraa siinä on? Japanissa vetelevät päivittäin. Ja monessa muussakin maassa. Myös raakaa jauhelihaa voi syödä. Sitä kutsutaan tartariksi.
Sitten olet ilman. Tai vaihtoehtoisesti otat itseäsi niskasta kiinni, kasvat aikuiseksi ja käyt hyvästä paikasta ostamassa viisi erilaista palaa maistiaiseksi. Älä unohda soijakastiketta ja mahdollisesti wasabia, jonka kanssa pitää olla varovainen.