Tuntemattomien tavaroiden ilmaantuminen kotiin
Onko teille ilmaantunut tyhjästä jotain aivan vieraan ihmisen tavaroita? Laitettiin eilen miehen kanssa sukkia kaappiin, kun omien pyykkiemme seassa oli täysin tuntematon, pariton miehen sukka. Ei keksitty mitenkään että kenen se on ja miksi se on meillä. Miksi joku vieras riisuisi sukkansa ja jättäisi sen meille? Ei ole voinut tulla töistä tai harrastuksistakaan koska ei harrasteta mitään.Joskus löytyi jääkaapista myös vanukas. Päivämäärää jäljellä eikä varmasti kumpikaan oltu ostettu sitä, koska ei syödä vanukkaita. Tai no, nyt syödään silloin tällöin koska en muistanut ennen kuinka hyviä ne ovatkaan.Lapsia ei ole joten niitäkään ei voi syyttää. Kertokaa omia tarinoitanne!
Kommentit (12)
Kotitonttu ehkä jättänyt sukan. Tai sitten se on ilmestynyt rinnakkaismaailmasta, jossa miehesi osti ne sukat.
Teillä ilmeisesti käy joku. Vaihda lukot ja hanki valvontakamera.
Meille ilmaantui pyykkiin vieraan naisen alusvaatteita. Pyykkikorit muutti eri osoitteisiin sen jälkeen.
Jonkinlainen aikaulottuvuushäiriö. Joku edellinen tai tuleva asukas hämmästelee jääkaapista kadonnutta vanukasta ja syyttää sen syömisestä miestään.
Mies syö lasten vanukkaita, mutta ei ilkeä tunnustaa sitä.
Meille ilmaantui tuntematon entiteetti. En vieläkään tiedä mikä se oli. Se pystyi vaikuttamaan meidän maailmaan mutta, me emme sen maailmaan.
Mulle taas kävi näin: laitoin kännykän portaan kaiteelle. Kun katsoin siihen ottaakseni sen se olikin kadonnut. Tutkin joka neliösentin lähistöltä ja sitä ei löytynyt. Yritin soittaa siihen toisella kännykälläni mutta mitään ei kuulunut. Olin yksi tuossa tilanteessa. MIHIN IHMEESEEN SE KATOSI?
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas kävi näin: laitoin kännykän portaan kaiteelle. Kun katsoin siihen ottaakseni sen se olikin kadonnut. Tutkin joka neliösentin lähistöltä ja sitä ei löytynyt. Yritin soittaa siihen toisella kännykälläni mutta mitään ei kuulunut. Olin yksi tuossa tilanteessa. MIHIN IHMEESEEN SE KATOSI?
Orava varasti sen silloin kun et huomannut sitä, eikä se osaa vastata siihen kun soitat.
Kuka muistaa tv-sarjan Safiiri ja Teräs
Keksi parempaa ja lyhyemmällä tekstillä,jotta jaksa lukea loppuun!Kenekään kotiin ei tuntemattomien tavarat materialit ym.tyhjästä ilmaannu!
Naapurin ukko väittää että on tuotu komeroon haalareita ja takki.
Outoa, miksiköhän kappalejaot eivät toimi aloituksessa? Tulipa kurja pötkylä.
Ap